دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 32176
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران خبر داد:

برگزاری آیین تجلیل از خادمان کودک مهدوی در شب میلاد امام رضا (علیه السلام)

قم نيوز : قم نگار: مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از برگزاری آیین تجلیل از خادمان کودک مهدوی در شب میلاد امام رضا (علیه السلام) در مرکز گل نرگس خبر داد.
برگزاری آیین تجلیل از خادمان کودک مهدوی در شب میلاد امام رضا (علیه السلام)
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام سجاد نیکخو از برگزاری آیین تجلیل از خادمان کودک مهدوی در شب میلاد امام رضا (علیه السلام) در مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار کرد: مرکز فرهنگی گل نرگس با بهره‌مندی از ظرفیت ۱۴ کارشناس مجرب سالانه به صدها هزار نفر کودک زائر مسجد مقدس جمکران خدمات فرهنگی ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: بی تردید خدمت رسانی در این مرکز مرهون تلاش‌های خالصانه و دلسوزانه برخی از مشتاقان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه ) است که درجهت ابراز ارادت و محبت خود به خاندان شریف پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله) ایفای نقش می کنند.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه آنچه از سوی رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله ) در برابر رسالتش از ما خواسته شده محبت و مودت نسبت به اهل بیت بوده و است، بیان کرد: مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران در راستای عمل به فرمایش گهربار امام الرئوف، علی بن موسی الرضا(علیه السلام) که فرمودند، «هركه در قبال خوبى مردم تشكر نكند، از خداوند عزّ و جلّ هم تشكّر نكرده است» اقدام به برگزاری آیین تجلیل از خادمان کودک مهدوی در مرکز گل نرگس خواهد کرد.

نیکخو افزود: این برنامه در شام میلاد امام رضا(علیه السلام) در مرکز فرهنگی گل نرگس برگزار می‌شود که در آن از ۱۸ نفر از فعالان و خادمان کودک مسجد مقدس جمکران تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciqzap.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما