کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

مسئولان حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان داشته باشند

روابط عمومی استانداری قم , 3 شهريور 1394 ساعت 9:37

قم نگار: استاندار قم اصلاح دیدگاه‌ها و حمایت همه جانبه مسئولان از تولیدکنندگان بخش خصوصی را ضروری خواند.


به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی خواستار حمایت همه جانبه مسئولان از بخش خصوصی شد.

استاندار قم مدیریت صحیح و اصلاح دیدگاه‌های مسئولین استانی در راستای تسهیل شرایط تولید را ضروری خواند و افزود: نگاه منعطف و حمایتی مسئولان در بخش صنعت نقش مهمی در رفع مشکلات تولیدگنندگان دارد.

صادقی با اشاره به تلاش‌های مدیران استان در مسیر بهبود شرایط تولید تصریح کرد: رونق اقتصادی موجب انتفاع و رشد و ترقی در همه بخش‌ها و اقشار جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از توسعه متوازن تولید و صنعت و پیشرفت استان اضافه کرد: در طول سالیان گذشته کشور زیرفشارهای مختلف در دوره‌های متمادی بوده است که تنها با اصلاح دیدگاه می‌توانیم از شرایط بوجود آمده با موفقیت گذر کنیم و رونق اقتصادی را در استان و به تبع آن در کشور رقم بزنیم.

استاندار قم تعامل هر دو بخش دولتی و خصوصی را لازمه اکتساب راهکارهای صحیح در برون رفت از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه‌های هم اندیشی و تصمیم گیری‌های مشارکتی می‌تواند نتایج مورد نظر را برای استان رقم بزند.

وی روحیه احساس وظیفه در بین بخش‌های مختلف را موجب اتخاذ تصمیم‌های مهم دانست و بیان کرد: مدیران می‌توانند با استفاده از اختیارات خود در کمک به بخش تولید از به وجود آمدن مانع بر سر راه تولیدکنندگان جلوگیری کنند.

صادقی خواستار جلوگیری از تنگ نظری و کارشکنی در برخی دستگاه‌ها شد و ادامه داد: ‌تولیدکنندگان به عنوان بازوی اقتصادی استان باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32195

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/32195/مسئولان-حمایت-همه-جانبه-تولیدکنندگان-داشته-باشند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir