سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 32195
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

مسئولان حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان داشته باشند

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم اصلاح دیدگاه‌ها و حمایت همه جانبه مسئولان از تولیدکنندگان بخش خصوصی را ضروری خواند.
مسئولان حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان داشته باشند
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی خواستار حمایت همه جانبه مسئولان از بخش خصوصی شد.

استاندار قم مدیریت صحیح و اصلاح دیدگاه‌های مسئولین استانی در راستای تسهیل شرایط تولید را ضروری خواند و افزود: نگاه منعطف و حمایتی مسئولان در بخش صنعت نقش مهمی در رفع مشکلات تولیدگنندگان دارد.

صادقی با اشاره به تلاش‌های مدیران استان در مسیر بهبود شرایط تولید تصریح کرد: رونق اقتصادی موجب انتفاع و رشد و ترقی در همه بخش‌ها و اقشار جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از توسعه متوازن تولید و صنعت و پیشرفت استان اضافه کرد: در طول سالیان گذشته کشور زیرفشارهای مختلف در دوره‌های متمادی بوده است که تنها با اصلاح دیدگاه می‌توانیم از شرایط بوجود آمده با موفقیت گذر کنیم و رونق اقتصادی را در استان و به تبع آن در کشور رقم بزنیم.

استاندار قم تعامل هر دو بخش دولتی و خصوصی را لازمه اکتساب راهکارهای صحیح در برون رفت از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه‌های هم اندیشی و تصمیم گیری‌های مشارکتی می‌تواند نتایج مورد نظر را برای استان رقم بزند.

وی روحیه احساس وظیفه در بین بخش‌های مختلف را موجب اتخاذ تصمیم‌های مهم دانست و بیان کرد: مدیران می‌توانند با استفاده از اختیارات خود در کمک به بخش تولید از به وجود آمدن مانع بر سر راه تولیدکنندگان جلوگیری کنند.

صادقی خواستار جلوگیری از تنگ نظری و کارشکنی در برخی دستگاه‌ها شد و ادامه داد: ‌تولیدکنندگان به عنوان بازوی اقتصادی استان باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjivet.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما