دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 42479
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
استاندار قم:

چابک‌سازی و کاهش هزینه‌ها در دستور کار پست قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم ضمن قدردانی از فعالیت‌های شرکت پست جمهوری اسلامی در زمینه ارتقای بهره‌وری و چابک‌سازی این شرکت، بر ضرورت تلاش برای توسعه خدمت شرکت پست تاکید کرد.
چابک‌سازی و کاهش هزینه‌ها در دستور کار پست قرار گیرد
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در دیدار مدیر و معاونین شرکت پست استان قم، طی سخنانی ضمن تبریک روز جهانی پست از مجموعه خدمات این اداره کل قدردانی کرد.

استاندار قم با اشاره به توسعه پست در سراسر جهان، تنوع خدمات پست در کشورهای توسعه یافته را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با استفاده از فناوری‌های نوین، خدمات قابل ارائه در ایران را از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهیم.

وی چابک سازی شرکت پست جمهوری اسلامی را از اولویت‌های این سازمان در سطح کشور و استان عنوان و تصریح کرد: ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و با هزینه حداقلی از جمله مسائلی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

صادقی همچنین بر کوچک شدن بدنه دولت تاکید و خاطرنشان کرد: دولت باید با سیاست گذاری و نظارت تنها نقش حمایتی خود را در تقویت بخش خصوصی ایفا کند.

وی با بیان اینکه بدنه حجیم دولت موجب هزینه کرد اعتبارات در بخش‌های جاری شده و کارهای عمرانی را با مشکل مواجه می کند ادامه داد: توسعه زمانی رخ می‌دهد که مردم در چرخه اقتصادی نقش موثر ایفا کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf1jdj.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما