?>?> ضرورت ارتقای بسترهای ارائه خدمات الکترونیکی در دستگاه‌های دولتی | قم نیوز
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 42443
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
استاندار قم تاکید کرد

ضرورت ارتقای بسترهای ارائه خدمات الکترونیکی در دستگاه‌های دولتی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به افزایش کارایی، دقت و سرعت ارائه‌ خدمات از طریق اینترنت، بر ضرورت ارتقای بسترهای ارائه‌ خدمات الکترونیکی در دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.
ضرورت ارتقای بسترهای ارائه خدمات الکترونیکی در دستگاه‌های دولتی
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در جلسه با مدیرعامل یکی از شرکت‌های ملی فعال در حوزه فناوری اطلاعات در تالار امام جواد(ع) استانداری قم، طی سخنانی اهتمام دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم را خواستار شد.

استاندار قم بهره‌گیری از ظرفیت فناوری اطلاعات برای ارائه‌ خدمات را بهترین و موثرترین راه افزایش بهره‌وری، شفافیت، سرعت و دقت دانست و تصریح کرد: حل بسیاری از مشکلات و کاهش دغدغه‌های مردم نیازمند حرکت به این سمت است.

استاندار قم به زیرساخت‌های بسیار خوب قم در زمینه‌ فناوری اطلاعات اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی استان باید از این ظرفیت به خوبی در راستای تحقق اهداف استفاده کنند.

صادقی همچنین حضور شرکت‌های ملی حوزه فناوری اطلاعات در قم را فرصتی برای انجام کارهای بزرگ در این حوزه دانست و با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان قم در تولید محتواهای غنی اسلامی، مشارکت جدی دستگاه‌های اجرایی استان با این شرکت‌ها در راستای ارتقاء خدمات‌رسانی را خواستار شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgwt9t.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما