پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 323
جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حرکت‌های بیداری اسلامی نیاز به رهبری منسجم دارد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در کشورهای اسلامی انقلابی مشابه انقلاب اسلامی ایران مشاهده می‌شود، اما اگر سرعت و سلامت حرکت را مشابه انقلاب اسلامی نمی‌بینیم به دلیل خلا وجود رهبری همچون امام خمینی(ره) و خلا وجود ولایت فقیه در این کشورها است.
حرکت‌های بیداری اسلامی نیاز به رهبری منسجم دارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور چهارشنبه شب‌ در جمع خانواده‌های معظم شهدای روستای شهید‌پرور فردوکه در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا علی ابن جعفر برگزار شد، اظهار کرد: شهدای عزیز و گرانقدر ما نیازی به این‌گونه مراسم و یادواره‌ها ندارند بلکه این ما هستیم که باید با ذکر نام و یاد شهدا از آنها کمک و یاری بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وقتی یک رزمنده نیت جنگ و جهاد می‌کند خداوند متعال برگه بیزاری از آتش جهنم را برای او امضا می‌کند، گفت: وقتی شهید روی خاک می‌افتد از سوی پروردگار خطاب می‌رسد، آفرین بر این روح پاکی که از این بدن پاکیزه خارج شد.

‌ذوالنور در ادامه بیان کرد: بالای هر خوبی، خوبی دیگری و بالای هر دستی، دست دیگری است تا زمانی که انسان در راه خدا به شهادت برسد که اگر این طور شد دگر بالاتر از آن خوبی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: در دورانی که دوران قحطی معنویت است و همه مظاهر دنیا ما را به سمت خود می‌کشد، هزاران سایت مستهجن برای انحراف نسل جوان ما فعال هستند، بالای آسمان کشور ما انواع امواج مخرب فعال و پر تلاشند، محصولات فرهنگی آلوده امروز برای ورود انحرافات رنگارنگ به نسل جوان ما و بردن آنها به قتلگاه بی‌دینی فعال بوده و حتی وقتی معنویت ما رنگ مادیت دارد بازارهای مکاره دین‌فروشی به نام دین فعال است.

جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باتلاق‌های سراب به ظاهر معنوی و لجنزار انحراف فرق ظاله و عرفان‌های کاذب و فرق نوظهور گمراه‌کننده به اسم دین از همه قربانی می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در فضایی که امروز ما در آن زندگی می‌کنیم، مظاهر دنیوی خودآرایی و خودنمایی می‌کند، عنوان کرد: یاد و یادواره شهدا به مثابه باران رحمت الهی است که بر سرزمین خشکیده دل‌های ما می‌بارد و حیات معنوی را به ما تقدیم می‌کند.

‌ذوالنور در ادامه تاکید کرد: ما هر چه داریم از شهدا است، آن زمانی که در شیپور جنگ نواخته شد و دوران تمییز مرد از نامرد بود این عزیزان به همه دنیا پشت پا زدند و دل را به دریای خطر زده و امروز پرچم عزت را بر بام میهن اسلامی و ام‌القرای کشور اسلامی برافراشته کردند.

جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز اگر شما شاهد هستید که این هیاهو در دنیا به پا شده ‌و صدای ناقوس مرگ ‌در کشورهای استکباری به صدا درآمده است‌، اگر امروز جمهوری اسلامی به عنوان کانون الهام‌بخش بیداری اسلامی در دنیا درخشش دارد به برکت خون‌های مقدس شهدای است.

وی به حوادث اخیر منطقه اشاره و تصریح کرد: امروز سران استکبار جهانی و کارشناسان و تحلیل‌گران وقایع اخیر‌ اعتراف و اذعان دارند که پایان حوادث منطقه هر چه باشد، دو اتفاق مهم را به دنبال دارد اول اینکه دامنه نفوذ آمریکا محدود خواهد شد و رژیم صهیونیستی حلقومش فشرده می‌شود.

‌ذوالنور اضافه کرد: همچنین پایه‌های نظام اسلامی مستحکم و دامنه نفوذ جمهوری و انقلاب اسلامی ایران و فرهنگ انقلاب اسلامی توسعه ویژه پیدا خواهد کرد.

جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتفاقات اخیر در منطقه و خواری دشمنان و سرافرازی جمهوری اسلامی در دنیا را مدیون خون شهدا و ایثار و فداکاری آنها دانست و اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که ما در زمینه صنعت، تکنولوژی و فناوری به ویژه‌ فناوری هسته‌ای در این چند سال اخیر به دست آورده‌ایم ثمره ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی شهدای انقلاب و اسلام است که سبب شده جوانان این مرز و بوم فرصتی را به دست آورده تا در همه عرصه‌های علمی در دنیا خودنمایی کنند.

وی همچنین به بیداری اسلامی در بعضی از کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز در مصر، تونس، لیبی و دیگر کشورهای اسلامی انقلابی مشابه انقلاب اسلامی ایران مشاهده می‌شود، اما اگر سرعت و سلامت حرکت را مشابه انقلاب اسلامی نمی‌بینیم به دلیل خلا وجود رهبری همچون امام خمینی(ره) و خلا وجود ولایت فقیه در این کشورها است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcbufbfprhb5.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما