پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 32334
آیت الله مکارم شیرازی:

فناوری‌های نوین در اختیار نشر مکتب اهل بیت (ع) قرار گیرد‌

قم نيوز : قم نگار: استاد برجسته حوزه علمیه گفت: معارف دینی و مکتب اهل بیت (ع) باید به شیوه‌های جدید و جذاب برای همه مخاطبان در نقاط مختلف جهان بیان شود و این نیازمند حرکت در سطع وسیع است.
فناوری‌های نوین در اختیار نشر مکتب اهل بیت (ع) قرار گیرد‌
به گزارش قم نگار، آیت‌الله مکارم‌شیرازی پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی از نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی در راه ترویج اسلام اظهارداشت: باید در دنیایی که فناوری‌های نوین رواج دارد، برای نشر دین و اخلاق از این ابزار استفاده شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه باید در دنیایی که آلوده به انواع مفاسد است با استفاده از ابزارهای نوین به نشر دین و معارف اسلامی پرداخت افزود: کسانی که به نشر فساد در جامعه می‌پردازند، در این راه افسارگسیخته عمل می‌کنند که باید برای مقابله با آن‌ها از تکنولوژی روز دنیا و ابزارهای نوین استفاده کرد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه هزاران سایت و شبکه ماهواره‌ای برای مقابله با اسلام فعال هستند، تصریح کرد: این‌ها اقدامات شیاطین است اما به لطف خداوند هر روز اسلام و مکتب اهل بیت (ع) گسترده‌تر می‌شود.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه باید به ترویج مکتب اهل بیت (ع) در همه دنیا بپردازیم خاطر نشان کرد: در روایت از امام صادق (ع) داریم علم از شهر قم به سایر بلاد منتشر می‌شود‌.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه باید در عرصه تبلیغ دین هم تلاش خود را انجام دهیم عنوان کرد: معارف دینی باید به شیوه‌های جدید و جذاب برای همه مخاطبان در نقاط مختلف جهان بیان شود و این نیازمند حرکت در سطح وسیع است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی مهم‌ترین وسیله برای وصول به اهداف اسلام است تصریح کرد: با اطلاع رسانی دقیق و صحیح می‌توان مخاطبان را جذب کرد و به اهداف مورد نظر اسلام رسید.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdceex8x.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما