پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 32391

سفیر گفتمان قم از حضور در جام حذفی فوتبال کشور کناره گیری کرد

قم نيوز : قم نگار: باشگاه سفیر گفتمان قم از حضور در مرحله نخست رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور کناره گیری کرد.
سفیر گفتمان قم از حضور در جام حذفی فوتبال کشور کناره گیری کرد
به گزارش قم نگار، نماینده فوتبال قم در جام حذفی کشور که قرار بود در مرحله نخست این مسابقات به میدان برود از حضور در این مسابقات انصراف داد.

تیم فوتبال سفیر گفتمان با قهرمانی در جام حذفی فوتبال استان قم جواز حضور در جام حذفی کشور را به دست آورده بود اما در ‌‌نهایت از حضور در این مسابقات کناره گیری کرد.

علت عدم حضور نماینده قم در جام حذفی، عدم آمادگی مناسب تیم سفیر گفتمان برای حضور در این مسابقات عنوان شده است و پس از انصراف سفیر، فرصت کافی برای معرفی تیم دیگری به جای این تیم به سازمان لیگ نیز وجود نداشته است.

این تیم سال گذشته نیز در شرایطی که جام حذفی فوتبال استان قم برگزار نشد با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ بر‌تر فوتبال استان قم به عنوان نماینده قم در جام حذفی معرفی شد اما در آن زمان نیز از جام حذفی انصراف داده بود.

این در حالی است که نمایندگان فوتبال قم در جام حذفی فوتبال کشور در سال‌های اخیر حضور پررنگی در این مسابقات نداشته‌اند و تمایلی نیز از سوی باشگاه‌ها برای حضور در این مسابقات به چشم نخورده است.

بدین ترتیب برای دومین سال متوالی، استان قم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از مسابقات استانی خود نماینده‌ای نخواهد داشت و تیم فوتبال صبای قم تنها نماینده قم در این مسابقات خواهد بود.

صبای قم قرار است در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی وارد مسابقات شود و تیم نیروی زمینی تهران به عنوان حریف صبای قم در این مرحله معرفی شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchzxnx.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما