دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : 32453
استاندار قم:

موفقیت فعالیت‌ها در قم در گرو تقویت ارتباط معنوی مسئولان با مراجع است‌

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم با اشاره به اینکه کار در جهان شهر شیعی قم فرصتی استثنایی است، گفت: موفقیت فعالیت‌ها در قم در گرو تقویت ارتباط معنوی مسئولان با مراجع است.
موفقیت فعالیت‌ها در قم در گرو تقویت ارتباط معنوی مسئولان با مراجع است‌
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی پیش ازظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی با‌اشاره به اینکه کار در استان قم توفیق بزرگی محسوب می‌شود، اظهارداشت: بعد از سال‌ها تجربه خدمت در عرصه‌های مختلف به برکت جمهوری اسلامی در حال حاضر توفیق خدمت در قم نصیب من شده است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه کار در این حوزه عظیم فقهی فرصتی استثنایی است، افزود: به برکت وجود مراجع عظام تقلید و همیاری آن‌ها می‌توان کار را در استان قم به درستی پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان با توجه بزرگان و باتقویت ارتباط معنوی با مراجع کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

صادقی با اشاره به جایگاه ویژه استان قم به‌عنوان یکی از مراکز بزرگ اسلام، تاکیدکرد: باید کار در این استان در شأن جایگاه و مقام آن باشد که این جز با همیاری مراجع صورت نمی‌گیرد.

استاندار قم با بیان اینکه وضعیت فرهنگ و معیشت مردم قم نیز از جمله مسائلی است که باید به آن پرداخته شود، تصریح‌کرد: ظرفیت‌های بسیاری در زمینه اشتغال و فرهنگ در این استان وجود دارد که باید با یک کار گروهی به آن توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز به همدلی و همیاری مسئولان دارد، افزود: معضل آب و تغییر الگوی کشت از جمله معضلاتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

صادقی با اشاره به لزوم همگرایی و همدلی بین دستگاه‌ها برای حل مشکلات، خاطرنشان کرد: باید برای حل مشکلات بر اساس طرح تفصیلی و با همیاری دستگاه‌های مختلف برای پیشرفت و توسعه استان قم گام‌های برداشت.

وی افزود: برای اینکه در حل این مشکلان به مرز قابل قبول برسیم نیازمند توصیه‌ها و راهکارهای با برکت مراجع هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgwt9w.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما