دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 32455
منبع : پايگاه خبري پليس
فرمانده انتظامی قم خبر داد:

پلیس قم از لحاظ رضایتمندی مردم جزو سه استان برتر کشور قرار گرفت

قم نيوز : قم نگار: فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرعت عمل و دقت عمل پلیس استان قم در مأموریت‌ها باعث شده تا این نیرو از لحاظ رضایتمندی مردم جزو سه استان برتر کشور قرار بگیرد.
پلیس قم از لحاظ رضایتمندی مردم جزو سه استان برتر کشور قرار گرفت
به گزارش قم نگار، سردار کاظم مجتبایی به همراه فرمانده انتظامی شهرستان قم، رئیس بازرسی، معاون اجتماعی و معاون حقوقی این فرماندهی با صیدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده انتظامی استان قم در این دیدار خطاب به رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح قم، گفت: تلاش‌های زیادی شما و سایر همکارانتان برای کلاس‌های آموزشی انجام داده‌اید که به صورت ویژه قدرشناسی می‌کنم رفتار شما باعث شده تا کارکنان با روحیه بهتری انجام وظیفه کنند.

مجتبایی، عدالت، مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم را از وظایف سازمان قضایی نیروهای مسلح دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل جرایم کارکنان ۷۵ درصد کاهش داشته، گفت: سرعت عمل و دقت عمل پلیس استان قم در مأموریت‌ها باعث شده تا این نیرو از لحاظ رضایتمندی مردم جزو سه استان برتر کشور قرار بگیرد.

فرمانده انتظامی استان قم سپس ضمن تأکید بر استمرار کلاس‌های آموزشی قضایی ویژه کارکنان این فرماندهی، افزود: همه ما یک هدف داریم و آن این است که پلیس خدمتگزار، صادق و سالم برای انجام وظیفه داشته باشیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم نیز در این دیدار طی سخنانی تعاملات نیروی انتظامی با سازمان قضائی نیروهای مسلح استان قم را کم نظیر خواند و علت اصلی آن در قانون مداری شخص فرمانده انتظامی استان دانست.

وی با بیان اینکه در کشور وضعیت خوبی حاکم است و ما اهمیت کار پلیس و سختی و مشکلات این شغل را درک می‌کنیم، تأکید کرد: باید در مسائل حقوقی مربوط به این شغل و در چارچوب قانون از کارکنان نیروی انتظامی حمایت و دفاع شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciw5ap.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما