سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 32463
آیت‌الله علوی گرگانی:

داعش به‌دست‌نشاندگی آمریکا برای تخریب چهره اسلام تلاش می‌کند

قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت وحدت در پیروزی بردشمن، گفت: داعش به دست‌نشاندگی آمریکا برای تخریب چهره اسلام تلاش می‌کند و راه مقابله با آن، وحدت مسلمانان است.
داعش به‌دست‌نشاندگی آمریکا برای تخریب چهره اسلام تلاش می‌کند
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی در دیدار با جمعی از علویان ترکیه با اشاره به لزوم وحدت فرق مختلف در شرایط کنونی، اظهار داشت: عامل پیروزی مسلمان بر دشمن اتحاد فرقه‌های مختلف اعم از شیعه و سنی است.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه تنوع مذاهب و فرق همیشه در سراسر دنیا وجود داشته است، افزود: هر کسی می‌تواند به مذهب و عقیده خود پایبند باشد و در عین حال اتحاد بر اصول هم حفظ شود.

وی با بیان اینکه باید تمام مسلمانان اصل تمسک به ولایت را در نظر داشته باشند، خاطرنشان کرد: سابق بر این هم در ترکیه، سوریه، عراق، ایران و عربستان فرقه‌های مختلف زندگی می‌کردند و هیچ کدام از مشکلات امروزی وجود نداشت.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه همگی باید زیر سایه وحدت اسلامی باشیم، تصریح کرد: نباید اختلاف عقیده مردم اجتماع را از هم دور کند و مانع از همدلی و همیاری آن‌ها باشد.

استاد برجسته حوزه با اشاره به روح مسالمیت آمیز اسلام تاکید کرد: اسلام نسبت به سایر ادیان مانند یهود و مسیحیت و روح مسالمیت آمیزی بیشتری دارد و بار‌ها در قرآن و بر لزوم توجه به صلح و آرامش تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه داعش و گروه‌های تکفیری دست نشانده‌های آمریکا هستند، افزود: آمریکا به وسیله تحریفاتی چون داعش تلاش می‌کند وجهه اسلام و مسلمانان را در نظر جهانیان خدشه دار کند و آن را خشن جلوه‌ دهد.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه جنگ و درگیری که امروزه در جهان ریشه دوانده است هیچ دست آوردی ندارد، تاکیدکرد: این جنگ‌ها حاصل تحریفات آمریکا و صهیونیست است که سعی در تخریب اسلام در سطح جهان دارند تا بتوانند بر مسلمانان حکومت کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فرمان رهبر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: علویان ترکیه نیز باید زیر سایه بیانات رهبر انقلاب حرکت کرده و فریب اقدامات دشمن را نخورند تا بتوان به پیروزی نهایی اسلام و مسلمانان امیدوار بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchxknx.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما