پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 32515
محسن رضایی در حاشیه دیدار با آیت الله علوی گرگانی:

آمریکا همیشه به دنبال تحریم ایران به بهانه حقوق بشر و تروریسم بوده است

قم نيوز : قم نگار: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها همیشه دنبال این بودند که به بهانه حقوق بشر و تروریسم، ایران را تحریم کنند اما چون مسئله هسته‌ای پیش آمد آن‌ها با آن ما را تحریم کردند.
آمریکا همیشه به دنبال تحریم ایران به بهانه حقوق بشر و تروریسم بوده است
به گزارش قم نگار، محسن رضایی ظهر امروز در حاشیه دیدار با آیت الله علوی گرگانی در رابطه با تحولات منطقه و درگیری‌های موجود در سوریه، یمن و عراق با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ میلیون آواره در سوریه در حال حاضر وجود دارد، اظهارداشت: در عراق بالغ بر ۴ میلیون ودر عراق بیش از ۵ میلیون آواره وجود دارد.

وی با اشاره به غرق شدن بسیاری از مهاجرانی که به ناچار به دریا می‌زنند، خاطرنشان کرد: این بلا و فتنه جدیدی است که ایجاد شده و کشورهای مدعی حقوق بشر هم خود عامل این آوارگی هستند و هم هیچ مسئولیتی در قبال این آوارگی نمی‌پذیرند.

رضایی با تاکید بر اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها با حمایت نکردن از این آوارگان گناه و ظلم مضاعف را انجام می‌دهند، تصریح کرد: دنیای اسلام امروزه مجروح فتنه برزگ کشورهای ظالم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قبلا این کشورهای ظالم راه جنگ را در قبال کشورهای مسلمان در پیش گرفته بوند، افزود: امروزه آمریکا و اسرائیل وارد اعتقادات مسلمانان شده‌اند و اسلام تحریفی در ترکیه و بازگشت به اسلام جاهلی را در عربستان ایجاد کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این دو اسلام تحریفی که ایجاد کرده‌اند را در مقابل اسلام ناب موجود در ایران قرار داده‌اند، گفت: این کشور‌ها در حال حاضر از دوران خود جهان اسلام سربازگیری می‌کنند.

رضایی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل با استفاده از خود کشورهای اسلامی علیه آن‌ها بلند شده‌اند، افزود: این خیانت بزرگی است که جرأت یافته‌اند وارد حریم اعتقادی ما شده و اعتقادات ما را به بازی بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ورود به مسائل اسلامی که وظیفه علمای بزرگ اسلام است، ظلم بزرگی است، خاطرنشان کرد: مسائل اعتقادی چیزی است که باید در حوزه‌های قم، نجف، مصر و عربستان توسط علمای بزرگ اسلام به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نمی‌توانند برای ما مذهب و دین بسازند، تاکید کرد: علاوه بر دخالت در امور داخلی و سیاسی دخالت در امور اعتقادی و مذهبی ما را هم در پیش گرفته‌اند.

رضایی با بیان اینکه تکفیری‌ها برای خود مانیفست ساخته و کتاب منتشر کرده‌اند، تصریح کرد: تکفیری‌ها به صورت حساب شده آموزش پیروان خود را در دست دارند و از آیات قرآن تفسیر‌های غلط و ضد مفسران بزرگ اسلام در می‌آورند و به پیروان کم سن و سال ارائه می‌کنندتا آن‌ها را به جان اسلام ناب بیاندازند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مسئولیت بزرگی که بر دوش حوزه‌های علمیه و نظام اسلامی است، تاکید کرد: سیاست نظام اسلامی این نیست که به کشورهای دیگر تیپ و لشکر بفرستد و تنها با مشورت و آموزش و حمایت سیاسی و معنوی به این کشور‌ها کمک می‌کنند.

رضایی اظهارداشت: آمریکایی‌ها همیشه دنبال این بودند که به بهانه حقوق بشر و تروریسم، ایران را تحریم کنند اما چون مسئله هسته‌ای پیش آمد آن‌ها با آن ما را تحریم کردند.

وی عنوان کرد: پیرامون مسئله‌ای که ما درباره جهان اسلام داریم بهانه‌ای بوده که قبل از هسته‌ای هم وجود داشته و ربطی به برجام ندارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfttdm.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما