پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : 32521
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
با همكاري سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم صورت مي پذيرد:

تكريم روز ملي سينما با تقدير از فيلمسازان حوزه دين

قم نيوز : قم نگار: با همكاري سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم مراسم تكريم روز ملي سينما با تقدير از فيلمسازان حوزه دين برگزار شد.
تكريم روز ملي سينما با تقدير از فيلمسازان حوزه دين
به گزارش قم نگار، جلسه هم انديشي تكريم روز ملي سينما با حضور سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم ، مسئولين اداره كل فرهنگ ارشاد اسلامي استان قم، دفتر تبليغات اسلامي ، دانشكده صداو سيما و انجمن سينماي جوان استان در محل اداره كل فرهنگ ارشاد اسلامي برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه سيد رسول موسوي نژاديان با اشاره به نامگذاري بيست و يكم شهريور ماه به عنوان روز ملي سينما به اكران فيلم سينمايي محمد (ص) و استقبال مردمي از اين اثر ارزشمند اشاره و تصريح كرد: در اين اثر فاخر از بهترين‌هاي سينماي جهان استفاده شده كه مي‌توان تجربه اينگونه اثرها را در حوزه دين به نسل جوان سينما انتقال داد.

وي با بيان اينكه بايد از تمام ظرفيت‌هاي موجود جوانان قمي در حوزه فيلم‌سازي ديني استفاده كرد، افزود: بايد از ظرفيت‌هاي مراكز حوزوي كه در زمينه فيلم‌نامه نويسي و آثار هنري فعاليت دارند حمايت‌هاي لازم صورت پذيرد.

سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم در ادامه افزود: با توجه به اينكه مراكز گوناگوني در قم به توليد علوم ديني مي‌پردازند شرايط استفاده از ظرفيت حوزه دين در سينما فراهم است و استفاده از اين ظرفيت بايد در اولويت دستگاه‌هاي فرهنگي قرارگيرد.

سيد رسول موسوي نژاديان با بيان اينكه سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم آمادگي لازم جهت حمايت از بخش خصوصي در صنعت فيلم سازي و سينما را دارد ، اظهار داشت: اين سازمان آمادگي لازم در راستاي حمايت از سرمايه‌گذار در جهت احداث پرديس سينمايي را دارد.

در ادامه اين جلسه محمد كاظم رضواني مسئول امور سينمايي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به برنامه‌هاي پيش بيني شده در جهت تكريم روز ملي سينما در سخناني از اكران فيلم محمد (ص) در دو سانس ويژه هنرمندان استان، برگزاري نمايشگاه عكس از مراحل ساخت و توليد فيلم محمد (ص) در دو نگارخانه اشراق و شهيد آويني خبر داد.

وي بازديد از لوكيشن فيلم محمد (ص) و تجليل از هنرمندان فيلم ساز حوزه دين را از ديگر برنامه‌هاي پيش بيني شده در حاشيه برگزاري اين مراسم برشمرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccspq1.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما