شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 32543
معاون ‌ورزش و جوانان قم‌:

قم نامزد میزبانی مسابقات کبدی ساحلی آسیا می‌شود‌

قم نيوز : قم نگار: معاون ‌‌ورزش و جوانان قم گفت: قم نامزد میزبانی مسابقات کبدی ساحلی آسیا می‌شود.
قم نامزد میزبانی مسابقات کبدی ساحلی آسیا می‌شود‌
به گزارش قم نگار، روح الله رمضانی در جشنواره کبدی همگانی در قم که امروز با هدف گسترش این رشته برگزار شد اظهار داشت: استان قم تاکنون میزبانی مسابقات گوناگون کبدی را بر عهده داشته و اکنون درصدد هستیم میزبانی مسابقات قهرمانی کبدی ساحلی آسیا را هم به دست آوریم.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان قم، حمایت از ورزشکاران را وظیفه خود می‌داند و امیدواریم بتوانیم شرایطی به‌وجود بیاوریم که ورزشکاران کبدی قم بتوانند در مسابقات مختلف کشوری شرکت کنند و در زمینه میزبانی از مسابقات بین المللی نیز عقیده داریم حضور ورزشکاران بین المللی در قم سبب رشد ورزش کبدی در استان قم می‌شود.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: از بین رشته‌های مختلف، ۱۵ رشته ورزشی بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و اعتبار ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها، کبدی است.

رمضانی با اشاره به تلاش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برای بهبود شرایط و بستر لازم برای برگزاری اردو‌ها و مسابقات رشته کبدی بیان کرد: هر ورزشکاری در رشته کبدی قم که بتواند در تیم‌های ملی عضویت پیدا کند پاداش ویژه‌ای دریافت می‌کند و حتی اگر در اردوهای نهایی تیم ملی هم حضور یابد، پاداشی برای وی در نظر گرفته می‌شود.

وی عنوان کرد: چنانچه ورزشکاران کبدی قم همراه با تیم‌های ملی موفق به کسب مدال شوند پاداش بسیار بهتری دریافت می‌کنند.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان قم با تاکید بر انجام تمرینات مختلف از سوی ورزشکاران کبدی قم به ویژه در رده‌های سنی پایه تصریح کرد: ورزش کبدی در استان‌های مختلف توسعه چشمگیری داشته و باید تلاش کنیم در قم هم شاهد این امر باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgwn9w.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما