کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم :

نحوه برخورد با سرمايه‌گذاران در قم مناسب نيست

روابط عمومی شهرداری قم , 21 شهريور 1394 ساعت 16:58

قم نگار: شهردار قم بابيان اين‌كه بايد بستر سرمايه‌گذاري در قم مهيا شود، گفت: نحوه برخورد با سرمايه‌گذاران در قم مناسب نيست.


به گزارش قم نگار، سيد مرتضي سقائيان نژاد با اشاره به مشكلات جذب سرمايه در استان قم اظهار داشت: سرمايه‌گذاري در استان قم داراي يك مشكل زيربنايي است و چگونه است در شهري كه بيش از ۲۰ ميليون زائر دارد بايد مشكلات سرمايه‌گذاري وجود داشته باشد.

وي ريشه عدم جذب سرمايه‌گذاري در استان را عدم هماهنگي بين دستگاه‌ها دانست و افزود: استانداري، شهرداري و شوراي اسلامي شهر بايد دست‌به‌دست هم دهيم تا مشكلات رفع شود و كوشش مي‌كنيم اين مشكل به‌صورت ريشه‌اي حل شود تا سرمايه‌گذاري در استان تقويت شود.

شهردار قم تصريح كرد: ما در بلوار پيامبر اعظم(ص) به‌عنوان شاخص‌ترين مكان سرمايه‌گذاري شهري هنوز در قيمت‌گذاري دچار مشكل هستيم و قيمتي كه براي آنجا در نظر گرفته‌شده قفل‌شده است.

وي ركود را يكي از موارد مهم در عدم جذب سرمايه‌گذاري ذكر كرد و گفت: البته تعدادي از سرمايه‌گذاران از نوع برخوردها گله‌مند بوده‌اند كه بايد ديدها بازتر شود و در حال بررسي هستيم كه مشكلات ريشه‌اي حل شود و يك معامله برد- برد براي دو طرف صورت پذيرد تا در پرتو آن مشكلات سرمايه‌گذاري مرتفع شود.

سقائيان نژاد به پروژه عمار ياسر اشاره كرد و گفت: چون اين پروژه مهمي به‌حساب مي‌آيد بايد با برنامه‌ريزي، تأمل و فراهم كردن شرايط و بودجه وارد شويم و اگر مواظب نباشيم مانند آن است كه وارد باتلاق شده‌ايم.

وي در ادامه تعطيلي چندروزه پروژه ۱۵ خرداد را به علت كشف اشياي تاريخي مدنظر قرارداد و بيان داشت: به نظر نمي‌رسد در اين مكان يك سايت تاريخي وجود داشته باشد و به نظرم حتي با توجه به پيدا شدن چند كوزه تاريخي مشكلي پيش نخواهد آمد.

شهردار قم در انتها خاطرنشان كرد: الحمدالله كار فاضلاب، برق و ديگر كارهاي زير بنايي در پروژه ۱۵ خرداد در حال انجام است و حتي سازمان عمران شهرداري هم به‌عنوان رقيب پيمانكار وارد ماجرا شده است كه اگر پيمانكار دچار ضعف و قصوري شد، بلافاصله كار دنبال شود.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32551

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/32551/نحوه-برخورد-سرمايه-گذاران-قم-مناسب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir