شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 32551
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
شهردار قم :

نحوه برخورد با سرمايه‌گذاران در قم مناسب نيست

قم نيوز : قم نگار: شهردار قم بابيان اين‌كه بايد بستر سرمايه‌گذاري در قم مهيا شود، گفت: نحوه برخورد با سرمايه‌گذاران در قم مناسب نيست.
نحوه برخورد با سرمايه‌گذاران در قم مناسب نيست
به گزارش قم نگار، سيد مرتضي سقائيان نژاد با اشاره به مشكلات جذب سرمايه در استان قم اظهار داشت: سرمايه‌گذاري در استان قم داراي يك مشكل زيربنايي است و چگونه است در شهري كه بيش از ۲۰ ميليون زائر دارد بايد مشكلات سرمايه‌گذاري وجود داشته باشد.

وي ريشه عدم جذب سرمايه‌گذاري در استان را عدم هماهنگي بين دستگاه‌ها دانست و افزود: استانداري، شهرداري و شوراي اسلامي شهر بايد دست‌به‌دست هم دهيم تا مشكلات رفع شود و كوشش مي‌كنيم اين مشكل به‌صورت ريشه‌اي حل شود تا سرمايه‌گذاري در استان تقويت شود.

شهردار قم تصريح كرد: ما در بلوار پيامبر اعظم(ص) به‌عنوان شاخص‌ترين مكان سرمايه‌گذاري شهري هنوز در قيمت‌گذاري دچار مشكل هستيم و قيمتي كه براي آنجا در نظر گرفته‌شده قفل‌شده است.

وي ركود را يكي از موارد مهم در عدم جذب سرمايه‌گذاري ذكر كرد و گفت: البته تعدادي از سرمايه‌گذاران از نوع برخوردها گله‌مند بوده‌اند كه بايد ديدها بازتر شود و در حال بررسي هستيم كه مشكلات ريشه‌اي حل شود و يك معامله برد- برد براي دو طرف صورت پذيرد تا در پرتو آن مشكلات سرمايه‌گذاري مرتفع شود.

سقائيان نژاد به پروژه عمار ياسر اشاره كرد و گفت: چون اين پروژه مهمي به‌حساب مي‌آيد بايد با برنامه‌ريزي، تأمل و فراهم كردن شرايط و بودجه وارد شويم و اگر مواظب نباشيم مانند آن است كه وارد باتلاق شده‌ايم.

وي در ادامه تعطيلي چندروزه پروژه ۱۵ خرداد را به علت كشف اشياي تاريخي مدنظر قرارداد و بيان داشت: به نظر نمي‌رسد در اين مكان يك سايت تاريخي وجود داشته باشد و به نظرم حتي با توجه به پيدا شدن چند كوزه تاريخي مشكلي پيش نخواهد آمد.

شهردار قم در انتها خاطرنشان كرد: الحمدالله كار فاضلاب، برق و ديگر كارهاي زير بنايي در پروژه ۱۵ خرداد در حال انجام است و حتي سازمان عمران شهرداري هم به‌عنوان رقيب پيمانكار وارد ماجرا شده است كه اگر پيمانكار دچار ضعف و قصوري شد، بلافاصله كار دنبال شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfytdm.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما