يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 32561
با قرعه‌کشی در سازمان لیگ برتر

صبا در جام حذفی میزبان تراکتورسازی تبریز شد

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم در بازی‌ حذفی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم تراکتورسازی تبریز شد.
صبا در جام حذفی میزبان تراکتورسازی تبریز شد
به گزارش قم نگار، با توجه به اینکه بازی‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در چند سال اخیر به صورت تک حذفی برگزار می‌شود و دیگر از بازی‌های رفت و برگشت خبری نیست، میزبانی در این مسابقات از اهمیت خاصی برای تمام تیم‌ها برخوردار است.

به همین دلیل سازمان لیگ برتر نظارت ویژه‌ای بر نحوه برنامه‌ریزی و برگزاری بازی‌ها دارد تا مبادا حقی از تیمی تضییع شود و صدای اعتراض تیم‌ها بلند شود، بر همین اساس هر تیمی که در یک مرحله میزبان شد در صورتی که حریف مرحله بعد آن قبلا میهمان بود، بالطبع در مرحله آتی میهمان آن رقیب خواهد بود.

اما در صورتی که تیم‌های برنده یک مرحله هر دو میزبان باشند و قرار است این دو تیم در مرحله بعد با یکدیگر روبه‌رو شوند، با حضور نمایندگان این دو تیم قرعه کشی تعیین میزبان در سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد تا تکلف میزبان مشخص شود.

این اتفاق در دوره اخیر رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از انجام بازی‌های مرحله یک‌شانزدهم نهایی برای تعیین میزبان دو مسابقه رخ داد و به همین دلیل با حضور نمایندگان هشت تیم، قرعه کشی تعیین میزبان چهار بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در سازمان لیگ برگزار شد.

این در حالی است که یکی از بازی‌های مهم مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در مهر ماه سال جاری باید بین تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز برگزار شود و به دلیل اینکه هر دو تیم در مرحله یک‌شانزدهم میزبان بوده‌اند، بین آنها قرعه کشی صورت گرفت.

قرعه کشی تعیین میزبان چهار دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایران در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار شد و قرعه میزبانی مسابقه صبای قم و تراکتورسازی تبریز به نام شاگردان علی دایی در تیم صبای قم در آمد.

این قرعه‌کشی با حضور رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و نمایندگان تیم‌های استقلال تهران، گسترش‌فولاد تبریز، صبای قم، راه‌آهن تهران، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد و صبا میزبان تیم تراکتورسازی تبریز لقب گرفت.

همچنین راه‌آهن تهران میزبان استقلال‌صنعتی خوزستان شد، گسترش‌فولاد تبریز از ذوب‌آهن اصفهان پذیرایی می‌کند، و استقلال تهران نیز در ورزشگاه آزادی با تیم مطرح فولاد خوزستان مسابقه خواهد داد در حالی که بازی‌ها در تعطیلات دوم تا بیست‌ویکم مهرماه برگزار می‌شود.

این در حالی است که براساس قرعه‌کشی انجام شده در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، تیم فوتبال صبای قم در دومین دیدار خود در جام حذفی فوتبال بعد از غلبه بر نیروی‌زمینی تهران، باید در یک دیدار حساس به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز برود.

تراکتورسازی تبریز حریف صبای قم در این دوره جام حذفی فوتبال کشور، در مرحله یک هشتم نهایی این دوره از بازی‌ها محسوب می‌شود که باید در مرحله یک‌شانزدهم مسابقات به مصاف تیم فوتبال بعثت کرمانشاه می‌رفت اما حریف از رویارویی با این تیم انصراف داد تا تبریزی‌ها بی‌دردسر راهی مرحله بعد شوند.

برنده دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در مرحله پنجم از سی‌امین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با برنده دیدار تیم‌های فوتبال لیگ برتری سیاه‌جامگان مشهد و سایپا تهران بازی می‌کند و بعد از آن صبا باید منتظر حریفانی همچون پدیده مشهد، استقلال تهران یا فولاد خوزستان باشد.

تیم فوتبال صبای قم نیز برای اینکه به مرحله یک‌هشتم صعود کند در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم نیروی‌زمینی تهران شد در حالی که این بازی به میزبانی صبا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و صبا دو بر یک بازی را برد تا صعود کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgqn9w.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما