دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : 32584
مدیر‌عامل پست در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی:

نشر مکتب اهل بیت (ع) در سراسر جهان یکی از اهداف شرکت پست است‌

قم نيوز : قم نگار: مدیر عامل پست با بیان اینکه باید از راه پست به نشر مکتب اهل بیت (ع) پرداخت گفت: با توجه به تغییراتی که در تکنولوژی ایجاد شده پست نیز با تحولات مثبتی روبه‌رو شده که تلاش می‌کنیم به‌وسیله پست کتاب‌ها و آثار مراجع و علما را در سراسر جهان نشر دهیم.
نشر مکتب اهل بیت (ع) در سراسر جهان یکی از اهداف شرکت پست است‌
به گزارش قم نگار، مهدی مهری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی اظهار داشت: ایران یکی از پیشگامان در زمینه پست است و کشورهای دیگر از کشورمان الگوگیری داشتند و این نشان از جایگاه بالای پست ما در جهان است.

مدیر‌عامل شرکت پست ایران با بیان اینکه باید از راه پست به نشر مکتب اهل بیت (ع) پرداخت افزود: با توجه به تغییراتی که در تکنولوژی ایجاد شده پست نیز دچار تحولاتی شده و کارهای جدیدی در زمینه خرید و تجارت الکترونیکی انجام دادیم؛ تلاش می‌کنیم به‌وسیله پست کتاب‌ها و آثار مراجع و علما را در سراسر جهان نشر دهیم.

مهری با بیان اینکه باید به وسیله راه ارتباطی پست دیگر ملت‌ها را با دین اسلام آشنا کرد، گفت: تلاش می‌کنیم به وسیله راه ارتباطی پست، مذهب تشیع را در سراسر جهان نشر دهیم، در ۲ سال اخیر ۹ سرویس جدید را وارد پست کردیم و با ثبت اسناد و نیروی انتظامی قرارداد بسته‌ایم تا در زمینه رفع مشکلات مردم اقدامات موثری صورت بگیرد.

مدیر‌عامل شرکت پست ایران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشرفت پست در سراسر کشور گفت: پست در روستا و شهر وجود دارد و همه مردم از خدمات آن استفاده می‌کنند و همه تلاش ما این است تا مردم در زمینه رفع نیازهای ارتباطی خویش با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbasbf.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما