سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 32617
در هفته ششم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

داور قمی قاضی پرسپولیس و سایپا شد

قم نيوز : قم نگار: داور مطرح فوتبال استان قم از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال در تیم داوری دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و سایپا تهران این بازی حساس را قضاوت می‌کند.
داور قمی قاضی پرسپولیس و سایپا شد
به گزارش قم نگار، جدا از بازی نفت تهران با حریف خود در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که به دلیل حضور این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا به زمان دیگری موکول شده، روز چهارشنبه بیست و پنجم شهریور ماه با انجام دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و سایپا پرونده هفته ششم به صورت موقت بسته خواهد شد.

بعد از نزدیک به سه هفته تعطیلی لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و همچنین جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، سازمان لیگ برتر به شکلی برای شروع مجدد لیگ برتر و برگزاری بازی‌های هفته ششم برنامه‌ریزی کرد که تیم‌ها در سه روز بازی‌های این هفته را انجام بدهند.

شروع کننده بازی‌های هفته ششم مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال‌صنعتی خوزستان در اهواز بود و اکنون تیم‌های پرسپولیس تهران و سایپا تهران قرار است در دیداری که یکی از داوران قضاوت کننده آن از استان قم است، در ورزشگاه آزادی به عنوان آخرین بازی هفته به مصاف یکدیگر بروند.

داور جوان و آینده‌دار فوتبال استان قم که در تیم‌ قضاوت کننده بازی‌ تیم‌های پرسپولیس تهران و سایپا تهران حضور دارد علی صفایی است که قبل از این در هفته چهارم و در رقابت‌ قهرمانان دو فصل اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز حضور داشته است.

آخرین بازی از دیدارهای هفته ششم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی عصر بیست و پنجمین روز شهریور ماه در ورزشگاه آزادی تهران به انجام خواهد رسید که طی آن تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر یعنی پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

علی صفایی از داوران سرشناس فوتبال استان قم و کشورمان به شمار می‌رود و در هفته چهارم یکی از اعضای تیم داوری مسابقه حساس تیم‌های فوتبال فولاد اهواز و فولاد مبارکه سپاهان بود، جدالی حساس که در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید و حواشی چندان زیادی نداشت.

در این مسابقه بین پرسپولیس و سایپا، احمد صالحی داور مطرح بین‌المللی فوتبال کشورمان به عنوان داور وسط معرفی شده است در حالی که علی میرزابیگی به عنوان کمک داور اول و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک داور دوم و علی صفایی داور جوان قمی به عنوان داور ذخیره، این داور را همراهی خواهند کرد، ضمن اینکه از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، بهرام مهرپیما به عنوان ناظر این دیدار معرفی شده است.

صفایی در حالی به عنوان یکی از داوران این بازی معرفی شده است که از سه فصل قبل یعنی دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس توسط کمیته داوران وارد چرخه داوران قضاوت کننده در این لیگ شده و البته در بازی‌های حساس لیگ دسته اول نیز به قضاوت می‌پردازد.

علی صفایی از حدود ۱۷ سال پیش قضاوت در رشته فوتبال را با حمایت پدر خود یعنی منصور صفایی از داوران خوشنام و پیشکسوتان داوری فوتبال قم و کشور و رئیس فعلی کمیته داوران هیئت فوتبال قم آغاز کرده است و هم‌اکنون دارای مدرک ملی داوری فوتبال است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciyqap.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما