چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : 32651
برجام از کانال مجلس بگذرد، مانند قوانین دیگر مستحکم می‌شود

آیت‌الله علوی‌گرگانی: نظر رهبر معظم انقلاب در مسئله «برجام» فصل‌الخطاب است‌

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه نظر رهبر انقلاب در بررسی برجام مدنظر باشد، شیطنت ابرقدرت‌ها به‌جایی نمی‌رسد، گفت: نظر رهبر معظم انقلاب در مسئله برجام فصل الخطلاب قرار گرفته و باید از اختلافات جلوگیری شود.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: نظر رهبر معظم انقلاب در مسئله «برجام» فصل‌الخطاب است‌
به گزارش قم نگار، ‌آیت‌الله سید‌محمد‌علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار، با اشاره به اینکه در مسئله برجام باید سخنان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است، اظهار داشت: وجود مقام معظم رهبری در کشور و علاقه جوانان در ایران به ایشان امتیازی است که بسیاری از کشور‌ها از آن بی‌بهره‌اند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نظر مقام معظم رهبری در تمامی مسائل در کشور باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: این پیروی جوانان از مقام معظم‌رهبری می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات موجود در جامعه کمک کننده باشد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری می‌توان نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد، خاطرنشان کرد: حسن نیت جوانان نسبت به مقام معظم رهبری اثبات شده ‌که همین امر در افزایش اختلافات در سطح جامعه بسیار کمک کننده است.

وی با تاکید بر اینکه بحث اختلاف نظر در مسئله برجام بین مسئولان و نمایندگان طبیعی است، افزود: آراء همیشه مختلف است. این تقابل آرا نباید مایه اختلاف افراد شود، در بحث برجام باید از فرمان مقام معظم رهبری که نباید مجلس کنار گذاشته شود، تبعیت کرد و وقتی برجام از کانال مجلس هم بگذرد مثل قوانین دیگر مستحکم می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه آمریکا همواره به دنبال بهانه برای ضرر زدن به کشورهای اسلامی از جمله ایران بوده است، تاکید کرد: اگر در مسئله برجام هم نظر مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود و شیطنت ابر قدرت‌ها به جایی نمی‌رسد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آمریکا بعد از مسئله هسته‌ای امروز مسئله نظامی و موشک‌های بالستیک را بهانه تحت فشار قرار دادن ایران قرار داده است، افزود: آمریکا تنها ادعای ابرقدرت بودن دارد و در تمامی مسائل اقتدارش وابسته به اسرائیل است و اختیار خود را به دست اسرائیل داده است.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه خداوند هم در قرآن می‌فرماید که نباید از بیگانه انتظار کمک داشت، خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشته باشیم که آمریکا به نفع ما عمل کند و در نتیجه باید در تمامی جنبه‌ها به خود اتکا کنیم و روی پای خود بایستیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه مسئولان در مسئله برجام دو سال تلاش بی‌وقفه داشته‌اند، افزود: نباید آرا برخی از نمایندگان دل‌ها برنجاند و باید تنها دولت‌مردان فرمایشات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgq39w.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما