شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 32689
عضو هیئت علمی جامعه‌المصصطفی:

مسلمانان با وحدت به حفظ مسجد الاقصی و مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازند‌‌

قم نيوز : قم نگار: عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی با تاکید بر لزوم وحدت میان مسلمانان ‌برابر اقدامات رژیم‌صهیونیستی گفت: مسلمانان با وحدت به حفظ مسجد الاقصی و مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازند‌.
مسلمانان با وحدت به حفظ مسجد الاقصی و مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازند‌‌
به گزارش قم نگار، آیت‌الله محسن غرویان با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مسجد‌الاقصی و سکوت مجامع بین المللی اظهار داشت: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند اسرائیل یک غده سرطانی است که در میان کشورهای اسلامی در منطقه خاورمیانه توسط استکبار جهانی ایجاد شده و همیشه نسبت به کشورهای اسلامی ایجاد مزاحمت می‌کند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با تاکید بر لزوم مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی افزود: امروز هم می‌بینیم که صهیونیست‌ها درصدد هستند که حتی مسجد الاقصی که قبله اول مسلمانان و یک مکان مقدس است را از دست مسلمانان خارج کنند که همه این اقدامات به دلیل سکوت مجامع بین المللی‌ است.

آیت‌‌الله غرویان بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید می‌کنند که هرکسی ‌از تفرقه صحبت کند، خائن به اسلام است، علمای اسلام و و حوزه‌های علمیه باید این جنایت ‌را محکوم کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر لزوم وحدت میان مسلمانان در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: حق سرزمین فسطین برای مردم این کشور است و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این موضوع تاکید دارند، حرکت اخیر صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنیم و همه علمای اسلام باید ابراز انزجار کنند و این اقدامات وحدت و یکپارچگی مسلمانان را بیشتر کند.

وی با بیان این‌که استکبار در راستای عدم وحدت مسلمانان تلاش می‌کند تصریح کرد: این جنایات نشان دهنده نقشه‌های مستکبران برای مسلمانان است که وظیفه داریم ‌هوشیار و آگاه باشیم و پشت سر منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و وحدت خویش را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchw-nx.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما