يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 32857
منبع : روابط عمومی جامعه الزهرا
با صدور بیانیه‌ای

جامعه الزهرا (س) بی‌کفایتی آل سعود در اداره مراسم حج را محکوم کرد

قم نيوز : قم نگار: جامعه الزهرا (س) با صدور بیانیه‌ای بی‌کفایتی آل سعود در اداره مراسم حج را محکوم کرد.
جامعه الزهرا (س) بی‌کفایتی آل سعود در اداره مراسم حج را محکوم کرد
به گزارش قم نگار، مدیریت، اساتید، کارکنان و طلاب ایرانی و غیر ایرانی جامعه الزهرا (س) در پی فاجعه مصیبت بار منا که در آن جمع کثیری از میهمانان الهی جان خود را از دست دادند، با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با مصیبت دیدگان این حادثه اندوهبار، بی‌کفایتی عربستان را محکوم کردند.

متن بیانیه جامعه الزهرا (س) به شرح است:

«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله»

در حالی که تمام وجودمان در فراق زائران حریم امن الهی مملو از اندوه است فاجعهٔ عظیم و پی در پی در مناسک حج، این عید معنوی را به سیاهی و غم آمیخته و شیرینی شوق عبودیت را به کاممان تلخ کرده است.

آنچه بر اندوهباری این رخداد تلخ و سوگ اسفبار می‌افزاید، بی‌تدبیری و سوء مدیریت مسئولان سرزمین وحی است، اینان که نان قداست آن بلد امین را به بهای نا‌امنی می‌خورند، نه پاسخی در پیشگاه صاحب آن سرزمین یعنی خدای سبحان دارند و نه جوابی در برابر مسلمانان جهان به ویژه خانواده‌های معزز جانباختگان.

ما طلاب جامعه الزهرا (س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های احیاگر حضرت امام راحل قدس سره و خلف صالح ایشان، مواضع خویش را اعلام می‌کنیم:

- ما طلاب جامعه الزهرا (س) به خاک و خون کشیده شدن ضیوف‌ الرحمان و مومنانِ مهاجر الی‌الله را که در پی بی‌کفایتی عربستان به وقوع پیوست و اندوهی بزرگ در جهان اسلام پدید آورد را محکوم می‌کنیم.

- ما طلاب جامعه الزهرا (س) خواستار اتحاد ملت‌های مسلمان جهت خروج اداره حرمین از اختیار آل سعود بی‌کفایت و چاره اندیشی اداره حرمین شریفین، هستیم.

- ما طلاب جامعه الزهرا (س) کشتار مردم بی‌پناه یمن به دست آل سعود و دشمنی همراه با نیرنگ و فریبکاری را که در واقع‌‌‌ همان دشمنی صهیونیستی - آمریکایی است را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcefv8x.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما