دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 32878
در دیدار با سرپرست مخابرات کشور مطرح شد

آیت‌الله نوری‌همدانی: دولت با کمک به مخابرات زمینه مقابله با جنگ نرم دشمن را فراهم کند‌

قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر‌لزوم مقابله با دشمن در زمینه جنگ نرم، گفت: دولت با کمک‌های خود به مخابرات به توسعه زیرساخت‌های این سازمان مهم بپردازد تا در زمینه جنگ نرم به مقابله با دشمن بپردازیم.
آیت‌الله نوری‌همدانی: دولت با کمک به مخابرات زمینه مقابله با جنگ نرم دشمن را فراهم کند‌
به گزارش قم نگار، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با سرپرست مخابرات کشور، اظهار داشت: حادثه منا بسیار تلخ و سنگین بود که ملت ما را سوگوار کرد و اثباتی بر بی‌کفایتی و بی‌عرضگی رژیم آل‌سعود بود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در مخابرات کشور افزود: مسئله ارتباطات موضوع مهمی است که باید تلاش شود تا از نظر ارتباطات به پیشرفت‌های مناسبی برسیم، هر مسئله ای که با فرهنگ مردم ارتباط دارد مسئله ظریف و پیچیده ای است که کار شما در این زمینه بسیار با ارزش است.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر جنگ نرم دشمن بیان کرد: دو جنگ در دنیا وجود دارد که یکی جنگ نرم و دیگر جنگ سخت است، حق و باطل از گذشته وجود داشته که طرفداران حق باید از پیشرفت امکانات در زمینه‌های مختلف استفاده کرده و به مقابله با گروه باطل بپردازند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر لزوم پیشرفت در زمینه‌های مختلف کرد: ما باید در زمینه مخابرات به پیشرفت‌های شگرفی برسیم تا با کمبودی مواجه نباشیم و نیازهای داخلی را رفع کنیم.

وی با تاکید بر جایگاه و ارزش مسلمانان نزد خداوند تصریح کرد: اسلام تاکید دارد که مسلمانان همواره در برابر کفار ایستادگی کنند و هیچ گاه سکوت نکنند و به مقابله با گروه‌های کفر و نفاق بپردازند و در زمینه نشر اسلام اهتمام داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان این‌که جنگ نرم در زمان امام علی (ع) وجود داشت افزود: جنگ نرم در گذشته هم وجود داشته و این گونه نیست که مربوط به زمان حال باشد، دشمنان تلاش‌های زیادی انجام دادند که با فتنه انگیزی عدالت امیرالمؤمنین (ع) را زیر سؤال ببرند اما نتوانستند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر لزوم مقابله با دشمن در زمینه جنگ نرم بیان کرد: دولت با کمک‌های خود به مخابرات به توسعه زیرساخت‌های این سازمان مهم بپردازد تا در زمینه جنگ نرم به مقابله با اهداف دشمن بپردازیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch66nx.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما