قم نيوز : قم نگار: مراسم استقبال از خانواده شهید «ستار یکه زارع» که به تازگی احراز هویت شده در دانشگاه قم برگزار شد.
مراسم استقبال از خانواده شهید گمنام احراز هویت شده دانشگاه قم برگزار شد
به گزارش قم نگار، صبح امروز در مراسم استقبال از خانواده شهید ستار یکه زارع که به تازگی احراز هویت شده با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، رئیس حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس دانشگاه قم دراین دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین عسگر دیرباز پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال از خانواده شهید گمنام احراز هویت شده‌، اظهار داشت: همه ما امروز به عنوان مهمان جمع شده‌ایم و میزبان حقیقی این مجلس خانواده شهید یکه زارع هستند.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به اینکه این خانواده بیش از ۳۰ سال برای این شهید انتظار کشیده‌اند، افزود: دانشجویان، اساتید، کارکنان همه فرزندان این شهید و خانواده محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهید یکه زارع امروزه از اساتید این دانشگاه محسوب می‌شود و به دانشجویان این دانشگاه درس زندگی می‌آموزند.

‌دیرباز با بیان اینکه چنین شهیدانی برای قرن‌ها در جامعه ما استاد درس زندگی هستند، تصریح‌کرد: مهم‌ترین درس این شهدا درس دفاع از دین و نظام اسلامی و مقام ولایت‌فقیه است.

رئیس دانشگاه قم با تاکید وظیفه ما بستن پیمان ابدی با این شهدا برای ادامه راه آنان است، تاکید کرد: باید درس پایمردی در راه اهداف مقدسی چون تعهد به ولایت فقیه را از این شهدا آموخته و آن را به کار گیریم.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdchqwnx.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما