شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 33207
منبع : خبرگزاری حوزه
بیانیه جنبش یاوران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین به مناسبت عاشورا

انقلاب ما انقلابی حسینی علیه آل خلیفه اموی وهابی است

قم نيوز : قم نگار: ما امروز در مقابل بنی امیه و بنی مروان و آل ابوسفیان تکفیری داعشی قرار داریم که می خواهند دین و اعتقاد و مبانی و ارزش های اسلام را از بین ببرند و با حسین(ع) و راه حسین دشمنی کنند.
انقلاب ما انقلابی حسینی علیه آل خلیفه اموی وهابی است
به گزارش قم نیوز، جنبش یاوران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین به مناسبت فرا رسیدن ایام عاشورای حسینی بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال فرمود: «وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُم مِّن دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنصَرُونَ»؛ «و به ظالمان مایل نشوید و دل خوش نکنید که آتش دوزخ به شما می رسد و شما را جز خدا هیچ یاوری نباشد و مورد یاری قرار نمی گیرید».

و امام حسین (ع) فرمود: ما اهل بیت نبوت و معدن رسالت و محل آمد و شد فرشتگان هستیم. خداوند به واسطه ما آغاز می کند و پایان می دهد و بدانید که یزید شراب می نوشد و انسان را می کشد و فاسق و بدکار است و کسی همچون من با کسی چون او بیعت نمی کند.

و بر این اساس کسی که پیرو امامان هدی باشد، امکان ندارد از غیر این بزرگواران اطاعت و پیروی کند؛ چراکه بیعت با ظالمان و فاسدان در منطقه عترت پیامبر(ص) روا نیست.

در بخش دیگر از بیانیه آمده: خروج و قیام امام حسین(ع) برای اصلاح در امت پیامبر بود چون حاکمان منحرف و ظالم امت را به انحراف کشیده بودند و دین پیامبر(ص) در معرض تحریف بود و قیام امام حسین(ع) قیامی صریح علیه فساد و انحراف نظام سیاسی یزید و معاویه و استبداد و فساد آنها بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: ملت بحرین نیز راه حسین را در پیش گرفته است و بنا ندارد تن به تسلیم و شکست بدهد و این ملت به خواست خداوند پیروز خواهد شد.

ای مردم بحرین

ای امت اسلام

رهایی مردم بحرین وملت های جهان اسلام و با پیروی از راه و قیام حسین محقق می شود. ما امروز دو اردوگاه داریم: اردوگاه کفر و استکبار به رهبری شیطان بزرگ آمریکا و جاهلیت قرن بیستم یعنی آل سعود و آل خلیفه و دولت های قبیله ای و عشیره ای قطر و امارات و کویت.

و در مقابل آن اردوگاه اسلام محمدی حسینی و جبهه مقاومت قرار دارد که این جبهه نماینده و حامی ملت های مستضعف جهان الز جمله ملت بحرین، ایران، عراق، سوریه و لبنان می باشد و نصرت الهی نیز به ما نمی رسد مگر اینکه در راه حسین و عاشورا و کربلا و راه ایثار و شهادت و عزت و کرامت گام برداریم.

از این رو شایسته است پرچم های حسینی بر فراز تمام خانه های بحرین برافراشته شود و در تمام راه ها و خیابان ها به اهتزار در آید و هیچ گوشه ای از این سرزمین نباشد مگر اینکه پرچم حسینی در آن برافراشته شود چون پرچم حسین(ع) پرچم آزادی و عزت و کرامت و سربلندی است.

مردم بحرین! ما امروز در مقابل بنی امیه و بنی مروان و آل ابوسفیان تکفیری داعشی قرار داریم که می خواهند دین و اعتقاد و مبانی و ارزش های اسلام را از بین ببرند و با حسین(ع) و راه حسین دشمنی کنند و می بینیم چگونه به جان مردم یمن افتاده اند و زنان و کودکان و مردان آنها را می کشند و البته در بحرین و عراق و لبنان و سوریه نیز شاهد ظلم و ستم و خونریزی آنها هستیم.

ما یاوران انقلاب ۱۴ فوریه تاکید می کنیم که زمان شکست سپری شده و بر این اساس خواستار اتحاد جبهه مقاومت بر خط و سیره سیدالشهدا امام حسین(ع) هستیم تا همه با هم با جبهه اموی عباسی مروانی و سفیانی عصر خود بجنگیم که راز پیروزی ما در وحدت و پیروی از راه حسین علیه السلام است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcefw8x.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما