شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : 33217
در جلسه فردای شورای اسلامی شهر قم،

شهرداری قم گزارش عملکرد 6 ماهه خود را ارائه می‌کند

قم نيوز : قم نگار: در جلسه فردای شورای اسلامی شهر شهرداری قم از عملکرد ۶ ماهه خود گزارش می‌دهد.
شهرداری قم گزارش عملکرد 6 ماهه خود را ارائه می‌کند
به گزارش قم نگار، یکصدو پنجاهمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، فردا عصر در سالن جلسات این شورا برگزار می‌شود.

در جلسه یکصدو پنجاهم شورای اسلامی شهر قم، مسائل متعددی مورد بررسی قرار می‌گیرد که قم نگار برای استحضار شهروندان، دستور جلسه علنی را منتشر می‌کند.

یکی از موضوعات ثابت جلسه شورای اسلامی شهر قم، اخذ مجوز توافق‌نامه‌های شهروندان با شهرداری است که پس از بررسی در گروه شورا، به صحن علنی شورای شهر ارسال می‌شوند.

در جلسه فردا، گزارش عملکرد ۶ ماهه شهرداری و سازمان‌های تابعه، اخذ مجوز پرداخت دیه در حق آقای دیزجی، اخذ مجوز انعقاد قرارداد پاره ‌وقت ساقی با آقای سید حسن میرجانی، طرح کمیسیون برنامه و بوجه در خصوص تشکیل کمیته بررسی نامه‌های تعرفه و عوارض، طرح کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص تشکیل کمیته برنامه و بودجه و تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری لایحه‌های موردبررسی در کمیسیون برنامه و بودجه هستند که توسط حجت‌الاسلام آتش زر مطرح می‌شود.

تشکیل کمیته حقوقی و کمیته نظارت از دیگر لایحه‌ها و طرح‌هایی است که در کمیسیون حقوقی و نظارت به ریاست محمود مسگری مطرح و موردبررسی قرار می‌گیرد.

تشکیل کمیته‌های نظارت، اجتماعی، هنر و رسانه، اقتصاد فرهنگی و تشکیل کمیته شورایاری لایحه‌هایی هستند که در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بررسی می‌شوند.

اخذ مجوز توافق با آقای قدرت الله سعادت میلانی، اخذ مجوز توافق با آقای اسماعیلی جمکرانی و خانه نرگس اسماعیلی جمکرانی و طرح کمیسیون امور زیربنایی در خصوص فرایند جدید صدور مجوز تخریب بنا لایحه‌هایی هستند که در کمیسیون امور زیربنایی مطرح می‌شوند.

اخذ مجوز خرید کشتارگاه جاهد جنب انتقال کشتارگاه قبلی، طرح کمیسیون خدمات شهری در خصوص تشکیل کمیته‌های امور زائرین و حمل‌ونقل و ترافیک و نامه شهرداری در خصوص معرفی عضو شورای اسلامی شهر در شورای سازمان حمل‌ونقل و ترافیک طرح‌ها و لایحه‌هایی هستند که در کمیسیون خدمات شهری به ریاست عباس ذاکریان مطرح و موردبررسی قرار می‌گیرند.

از میان طرح‌ها و لوایح مطرح‌شده، تشکیل کمیته‌های مربوطه در کمیسیون حقوقی و نظارت، برنامه و بودجه، فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری اهمیت بیشتری دارد که در جلسه فردا به آن پرداخته می‌شود.

جلسات رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، یکشنبه‌ها عصر در محل شورا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfe0dm.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما