چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 33381

مصاف هدف پویان قم و ذوب آهن؛ نبرد مرگ و زندگی در زاینده رود

قم نيوز : قم نگار: تیم‌های هندبال هدف پویان قم و ذوب آهن اصفهان حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور را برگزار می‌کنند.
مصاف هدف پویان قم و ذوب آهن؛ نبرد مرگ و زندگی در زاینده رود
به گزارش قم نگار، فردا برای نماینده هندبال بانوان قم در لیگ بر‌تر یک روز خاص است زیرا آن‌ها باید آخرین امیدشان برای صعود به مرحله پایانی لیگ بر‌تر را در اصفهان جستجو کنند.

تیم هندبال هدف پویان جوان قم که امسال برای نخستین بار پای هندبال قم را به لیگ بر‌تر بانوان باز کرده در شرایطی پنج شنبه در دیدار زاینده رود برابر تیم متمول و قدرتمند ذوب آهن صف آرایی می‌کند که تیم برنده این مسابقه در یک قدمی صعود به مرحله پایانی لیگ بر‌تر قرار می‌گیرد.

شاگردان زهرا احمدی‌نیا مربی بومی و بادانش هندبال قم در حالی هفته گذشته در سنندج برابر شهرداری این شهر بازنده شدند که اشتباهات فردی موجبات شکست نماینده قم را فراهم کرد اما واقعیت این است که دنیا برای هدف پویان به پایان نرسیده و آن‌ها فرصت دارند در اصفهان جبران مافات کند.

هدف پویان در ۴ بازی قبلی خود ۳ امتیاز کسب کرده که این امتیازات از پیروزی خارج از خانه در لارستان فارس برابر شهید چمران این شهر و تساوی در قم برابر ذوب آهن به دست آمده است.

در آن سوی ذوب آهن تیم ۵ امتیازی و رده دوم جدول است که در ۲ بازی رفت و برگشت شهید چمران لارستان را شکست داده است و با هدف پویان نیز مساوی کرده است.

نقطه اشتراک دو تیم در جدول شکست هر دو تیم در هر ۲ مسابقه رفت و برگشت برابر تیم صدرنشین شهرداری سنندج است اما با وجود اختلاف ۲ امتیازی ذوب آهن و هدف پویان، در صورتی که نماینده قم روز پنج شنبه در اصفهان ذوب آهن را شکست دهد ۵ امتیازی و هم امتیاز با ذوب آهن می‌شود.

با توجه به برنامه هفته ششم و پایانی مرحله گروهی و بازی آسان هدف پویان در قم برابر شهید چمران لارستان و در دسترس بودن پیروزی برای هدف پویان در این مسابقه از یک سو و مصاف دشوار ذوب آهن در سنندج برابر شهرداری این شهر، احتمال صعود هدف پویان با پیروزی در همین مسابقه برابر ذوب آهن بسیار زیاد است.

هدف پویان در جدال این هفته در حاشیه زاینده رود برابر سبزهای اصفهانی، چشم به درخشش مرضیه افشاری و الناز قاسمی به عنوان ۲ مهره تاثیرگذار خود، بازی خلاقانه نوریه عباسی و البته نمایش شایسته دروازه‌بان ملی پوش خود فاطمه خلیلی بهفر دارد.

بازیکنان هدف پویان می‌خواهند با کسب یک پیروزی شیرین در اصفهان، خاطره تلخ شکست در کردستان را از اذهان بزدایند و عبور از مسیر پرسنگلاخ ذوب آهن را هدف خود قرار داده‌اند.

هدف پویان در حالی برای کسب یکی از ۲ بلیت صعود به مرحله پایانی تلاش می‌کند که با توجه به نخستین تجربه آن‌ها در لیگ برتری کسی از این تیم انتظار صعود ندارد اما ظرفیت و شایستگی‌های این تیم جوان و کاملا بومی آن‌ها را در موقعیت صعود قرار داده است.

نبرد آن‌ها برابر سبزهای اصفهان در روزی که جنگدگی و دوندگی بازیکنان هدف پویان در برابر تجربه ذوب آهن قرار می‌گیرند تعیین کننده است.

دیدار تیم‌های هندبال هدف پویان جوان قم و ذوب آهن اصفهان از هفته پنجم لیگ بر‌تر هندبال از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۳۰ مهر در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchzxnx.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما