پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 33417
سرپرست تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم

"یاسین پیشروی قم" با گیتی‌پسند و پاس قوامین هم‌گروه شد

قم نيوز : قم نگار: سرپرست تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم گفت: تیم تکواندوی "یاسین پیشروی قم" در فصل جدید لیگ بر‌تر تکواندوی بزرگسالان کشور با تیم‌های گیتی پسند و پاس قوامین هم‌گروه شد.
"یاسین پیشروی قم" با گیتی‌پسند و پاس قوامین هم‌گروه شد
حسین زینال حسینی اظهار داشت: ورزش قم امسال برای نخستین بار صاحب نماینده در تکواندوی کشور شده است و تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم از ۷ آبان کار خود را در لیگ بر‌تر تکواندو آغاز خواهد کرد.

وی افزود: امسال ۹ تیم در لیگ بر‌تر تکواندو حاضر هستند و به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و مسابقات طی ۱۸ هفته به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود.

سرپرست تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم گفت: یاسین پیشروی قم در لیگ بر‌تر تکواندو با گیتی‌پسند و پاس قوامین هم‌گروه شده است و شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، صنایع استیل‌البرز، هیئت تکواندوی شمال شرق، هیئت تکواندوی استان قزوین و شهرداری ساری دیگر حریفان یاسین پیشرو را در لیگ بر‌تر تشکیل می‌دهند.

حسینی بیان کرد: تیم یاسین پیشروی قم در هفته نخست این مسابقات که از ۷ آبان آغاز می‌شود با قرعه استراحت مواجه شده است اما کار خود را از هفته دوم آغاز می‌کند و به دنبال کسب نتایج خوب در نخستین حضورش در لیگ بر‌تر است.

وی عنوان کرد: هدایت این تیم در فصل جدید را یوسف کرمی و فریبرز عسگری در دست دارند و امیدواریم نماینده شایسته‌ای برای مجموعه یاسین پیشرو باشیم و به رشد تکواندوی قم نیز کمک کنیم.

سرپرست تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم تصریح کرد: یاسین پیشرو در لیگ‌های پایه تکواندو نیز تیمداری می‌کند و تیم نوجوانان این باشگاه با ترکیبی از تکواندوکاران بومی و غیربومی در لیگ بر‌تر نوجوانان رقابت می‌کند.

زینال حسینی خاطرنشان کرد: یاسین پیشرو در حالی در لیگ بر‌تر تکواندو شرکت می‌کند که علاوه بر این رشته، در لیگ‌های بر‌تر فوتسال و وزنه برداری نیز حاضر است و حمایت از امیرمهدی‌زاده قهرمان کاراته جهان و آسیا را بر عهده دارد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchqknx.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما