جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 33445
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد

ساخت فیلم‌هایی با مضمون زندگی شهدا

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به ساخت فیلم‌هایی با مضمون زندگی شهدا گفت: ساخت فیلم‌هایی با مضمون شهدا سبب آشنایی بیشتر مردم با سیره و روش زندگی ایشان می‌شود.
ساخت فیلم‌هایی با مضمون زندگی شهدا
به گزارش قم نگار،حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی دیروز در نشست علمی سومین همایش حبیب دل‌ها یادمان سردار شهید حاج حبیب لک زایی که در سالن مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدای سیستان و بلوچستان متعلق به دوران دفاع مقدس و همین روز‌ها هستند، اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

وی افزود: رفتار و منش شهید لک زایی برای مردم چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن الگو بود و دلیل این امر تنها شجاعت و اخلاق نیکوی این شهید بزرگوار بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به توزیع کتابی درباره مهدویت، گفت: شهید لک زایی دستور داده بود که یک هزار و ۱۰۰ جلد کتاب درباره مهدویت در استان سیستان و بلوچستان میان مردم توزیع شود.

دانشی تبیین کرد: ولایت پذیری شهید لک زایی یکی دیگر از برجستگی‌های رفتاری وی بود که در این راستا ارتباط مناسبی با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان داشت و از سوی دیگر تمام سخنان رهبر معظم انقلاب را به نشانه یک دستور می‌دانست که باید حتما انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه شهید لک زایی فرمانبردار سخنان رهبر معظم انقلاب بود، توضیح داد: شهید لک‌زایی پس از سخنان رهبر معظم انقلاب طرح‌ها و برنامه‌های خاصی را برای اجرایی شدن سخنان رهبر معظم انقلاب تدوین می‌کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم متذکر شد: شهید لک‌زایی در هنگام به شهادت رسیدن فرزندش یک رفتار و منش خاصی داشت و عکس‌العملی که نشان داد مانند شنیدن خبر شهادت دیگر مردم سیستان و بلوچستان بود که معتقد بود همه شهیدان این سرزمین و اسلام مانند فرزندان خودمان هستند و هیچ فرقی میان شهدا نیست.

دانشی با اشاره به اینکه در ساخت آثار سینما و تلویزیون می‌توان از زندگی شهدا بهره‌مند شد، گفت: باید هنرمندان ما رفتار و منش این شهدا را با ساخت و خلق آثار هنری به گوش تمام مردم جهان برسانند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciw5ap.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما