جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 33680
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری :

هشدارهای رهبری در خصوص پروژه نفوذ بیشتر شده است

قم نيوز : قم نگار: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در سایر کشورها در ذات غربی هاست. آنها هم این پروژه را در کشورهای دوست دنبال می کنند تا روزی از امکانات بدست آمده برای منافع خود بهره ببرند و هم تلاش دارند تا به نحوی در کشورهایی که با آنها دشمنی دارند نفوذ پیدا کنند و از این طریق به آن کشور صدمه بزنند و احیانا اگر توانستند حکومتش را باب میل خود تغییر دهند.
هشدارهای رهبری در خصوص پروژه نفوذ بیشتر شده است
به گزارش قم نگار، کمال الدین سجادی در توضیح بیشتر این مسئله اظهار داشت: در برخی موارد اجرای پروژه نفوذ از سوی غربی ها آشکار است مثلا ً در بحث فرهنگ که بصورت علنی بدنبال آن هستند تا ماهیت جامعه مدنظر شان را تغییر دهند و گاه بطور مخفیانه از طریق کودتا این امر را پیگیری می کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با اشاره به اهمیت ایران اسلامی در نقشه سیاسی آمریکا عنوان داشت: آمریکا در مورد ایران اسلامی این مسئله را با جدیت از همان آغاز انقلاب دنبال می کرد. برخی از آنها کشف شد و برخی نه. از همان ابتدا بدنیال نفوذ در نهادها، شخصیتهای موثر سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی و زیر ساختهای اقتصادی کشور بودند تا در بزنگاهها برای ضربه زدن به کشور از این نفوذی ها بهره ببرند.

این فعال سیاسی اصولگرا به مذاکرات هسته ایی اشاره کرد و ادامه داد: در همین مذاکرات اخیر بارها آمریکائی ها خواستند که مسائل دیگر را نیز حول و حوش مسائل هسته ائی وارد گفت و گو ها کنند تا با تداوم این ارتباط زمینه نیز برای نفوذشان فراهم شود مسائلی از قبیل حقوق بشر، توانمندی های نظامی و موشکی ایران، سیاستهای منطقه ائی ایران در خصوص حزب الله، یمن، سوریه و موارد دیگر.

وی به تذکرات رهبری در خصوص مواظبت از اجرای پروژه نفوذ از سمت آمریکائی اشاره و گفت: مقام معظم رهبری همیشه در این خصوص به مسئولان کشور هشدار می دادند لکن در حین مذاکرات و این روزها این هشدار بسیار بیشتر شده است.

سجادی ادامه داد: آمریکائی ها از همان محملهائی که در حال حاضر بوجود آمده مانند برجام بدنبال پیگیر سیاستهای خود هستند، اگر هیات فرهنگی می فرستند تلاش دارند تا در لوای آن رخنه فرهنگی هم صورت دهند. در تمام عرصه ها هم وارد می شوند. بطور مثال اگر ببینند در عالم هنر کارگردان یا بازیگری این پتانسیل را دارد که نفوذی آنها شود قطعا ً او را جذب خواهند کرد شاید هم در ابتدا آن فرد متوجه نشود اما در نهایت می شود یک نفوذی.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در تشریح علل تذکرات مدام رهبری در این زمینه نیز افزود: اینکه مدام رهبری معظم هشدار می دهند بدین خاطر است که می دانند اینها قصد خیر ندارند و حتی اخیرا ً که برجام را برای اجرا آماده می کنند یکی از مقاماتشان اذعان می کند که ما در رابطه با ایران تغییر تدریجی را دنبال می کنیم. یعنی اینکه حالا که نمی توانند به یکباره و با قدرت نظامی نظام ایران را تغییر دهند پس بهتر است با استحاله و با مرور زمان به هدفشان دست پیدا کنند لذا دنبال پروژه نفوذ می روند.

وی اظهار داشت: البته اجرای پروژه نفوذ تنها مختص ایران نیست. سایر کشورهای اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بعد از آغاز بیداری اسلامی در تونس،مصر و لیبی وقتی دیدند نمی توانند جلوی آن را بگیرند این حرکتها را از درون استحاله کردند. مصر نمونه کامل و بارز آن است.اخوان المسلمین مصر هم با اشتباهاتی که داشت به روند استحاله کمک کرد.

سجادی افزود: البته در مورد ایران اسلامی این پروژه را با شدت و حدت زیادتری دنبال می کنند تا جائی که هم اکنون در ریزترین جزئیات، مسائل مربوط به انتخابات پیش روی ما را دنبال می کنند. در این راه برنامه ریزی های طولانی مدت هم دارند و به این راحتی هم دست بر نمی دارند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سئوال که چگونه می شود در دوران پسا برجام هم عزت کشور را حفظ کرد و هم با غرب در ارتباط بود، گفت: یک سری خطوط قرمز داریم که باید رعایت شود ضمن آنکه خواسته های ما نیز لازم است اجرا شوند. این که تحریمها برچیده شود خواست ماست باید با اعتماد به نفس و روحیه انقلابی بدنبال خواسته هایمان برویم و آنها را در اجرای تعهدات شان تحت فشار بگذاریم ضمن آنکه خطوط قرمز مان را رعایت کنیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjymet.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما