يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 33776
عضو شورای اسلامی شهر قم:

خلأ کمبود امکانات ورزشی و فرهنگی بانوان در قم برطرف شود

قم نيوز : قم نگار: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: کمبود امکانات ورزشی و فرهنگی ویژه بانوان یکی از خلأهای موجود است که در نظر داریم برای گسترش این امکانات گام برداریم.
خلأ کمبود امکانات ورزشی و فرهنگی بانوان در قم برطرف شود
به گزارش قم نگار، الهام ارجمند امروز در حاشیه نخستین همایش بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون شوراها به خوبی توانسته‌‌اند در زمینه عمران و آبادانی شهرها ایفای نقش کنند و در شهر قم نیز به این امر اهتمام ویژه‌ای شده است.

وی خاطرنشان کرد: هر یک از اعضای شورا هدف و راهبرد مشخصی دارند و خدمت به مردم و عمران و آبادانی را در دستور کار قرار داده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شوراهای شهر در ارتباط نزدیک با مردم هستند و به این وسیله مشکلات را رصد می‌کنند تا بتوانند راه‌حل مناسبی برای پاسخ به مشکلات داشته باشند.

وی حضور بانوان در شورا را عاملی مناسب برای رصد کردن مشکلات بانوان عنوان کرد و افزود: کمبود امکانات ورزشی و فرهنگی ویژه بانوان یکی از خلأهایی بوده که در این حوزه وجود داشته است لذا در نظر داریم برای گسترش این امکانات گام برداریم.

ارجمند خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی برنامه‌ریزی‌های مناسبی در حوزه برطرف کردن مشکلات بانوان داشته و برنامه‌ها و اقدامات این کمیسیون مشهود است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvedm.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما