چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 33887
منبع : روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد.
اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان زمان برگزاری این اجلاسیه را هفتم تا نهم آذرماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: بالغ بر ۴۰۰ نفر از مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برای حضور در این اجلاسیه اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه‌های علمیه خواهران افزود: اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور با حضور مسئولان حوزوی، علما و مدیران استان‌‌ها برای هم‌اندیشی، تعامل و همفکری در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار می‌شود.

وی با یادآوری این نکته که اجلاسیه مدیران هر ساله برگزار می‌شود اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در اجلاسیه امسال از محضر یکی از مراجع معظم تقلید نیز بهره ببریم.

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: ارائه مباحث راهبردی فرهنگی، تبلیغی و تربیتی محور این اجلاسیه است.

ابراهیمیان تأکید کرد: سرفصل‌های مختلفی از موضوع محوری اجلاسیه استخراج شده که در قالب کمیسیون‌های متعدد با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران و اساتید شاخص در آن موضوع مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciyvap.t1apv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما