پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 3391
عالی پور اعلام کرد:

آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم برای ایجاد شرکت‌های صنعتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از آمادگی این سازمان برای ایجاد شرکت‌های صنعتی در قم خبر داد.
آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم برای ایجاد شرکت‌های صنعتی در قم
به گزارش قم نیوز، یونس عالی پور قبل از ظهر پنج شنبه در جلسه توسعه صادرات استان گفت: قم ظرفیت مناسبی برای انجام کارهای صنعتی دارد و سازمان صنعت، معدن و تجارت قم آمادگی دارد تا زمینه ایجاد این شرکت‌ها را فراهم کند.

وی با بیان اینکه موفقیت در هر کاری نیازمند همفکری و صداقت است اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و متولیان در هر امری باید به منفعت گروهی فکر کنند و اهداف و سیاست هایشان در یک راستا باشد تا بتوانند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در قم تا به حال کارهای خوبی انجام شده اما به صورت جزیره‌ای بوده است و برای دستیابی به موفقیت باید تمام اهداف در یک راستا قرار بگیرد.

عالی پور همچنین آمادگی خود را برای ارائه آموزش رایگان به افراد نیازمند آموزش و پی گیری مشکلات از طریق مراجع مسئول را اعلام کرد و اظهار داشت: عملیاتی شدن هر کاری به زمان نیاز دارد و مطمئن باشید در صورتی که حرفی منطقی باشد دستگاه حکومتی آن را می پذیرد.

وی با اشاره به گران تمام شدن هزینه محصولات به خصوص شیر در قم تصریح کرد: محصولی مانند شیر در قم تولید نمی‌شود بلکه مونتاژ می‌شود زیرا هزینه تولید آن گران است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.wnxt23nxzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما