سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 34119
منبع : شهر نیوز
سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم خبر داد:

جمع‌آوري ۱۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از ابتداي امسال در قم

قم نيوز : قم نگار: سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم از جمع‌آوري ۱۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از ابتداي امسال در قم خبر داد و گفت: در حال حاضر سه پيمانكار در اين بخش مشغول فعاليت هستند.
جمع‌آوري ۱۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از ابتداي امسال در قم
به گزارش قم نگار، سيد اميرعبدالله ميرابراهيمي با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوي اين سازمان در خصوص جمع‌آوري سگ‌هاي ولگرد بيان كرد: با وجود همه مشكلات مبني بر عدم وجود پيمانكار در خصوص جمع‌آوري و اتلاف سگ‌هاي ولگرد، از ابتداي امسال تاكنون ۱۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از سطح شهر جمع‌آوري‌شده است.

وي با اشاره به اينكه در حال حاضر سه پيمانكار در خصوص جمع‌آوري سگ‌هاي ولگرد فعال هستند بيان كرد: طبق ابلاغ وزارت كشور مركز نگهداري سگ‌هاي ولگرد در سايت البرز شهردار قم در مساحت ۲۵۰ مترمربع احداث‌شده و آماده بهره‌برداري است.

سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم بيان كرد: اميدواريم ديگر سازمان‌هاي مسئول در اين امر نيز همكاري لازم را داشته باشند.

وي با اشاره به اينكه شهروندان در صورت مشاهده سگ‌هاي ولگرد مي‌توانند مراتب را از طريق سامانه ۱۳۷ شهرداري قم گزارش كنند گفت: پس از اطلاع‌رساني شهروندان عمليات جمع‌آوري در زمان كوتاهي انجام خواهد شد.

ميرابراهيمي با اشاره به برخي از مشكلات موجود در خصوص جمع‌آوري سگ‌هاي ولگرد بيان كرد: نگهداري سگ‌ها توسط نگهبانان ساختمان‌هاي نيمه‌كاره، ايستا نبودن سگ‌هاي ولگرد و ورود از روستاهاي هم‌جوار ازجمله مشكلاتي است كه ما با آن در اين بخش روبه‌رو هستيم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwznx.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما