دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : 34338
مدیرکل اجتماعی استانداری قم:

زوجین از مشکلات پس از طلاق غافل هستند

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل اجتماعی استانداری قم گفت: برخی متقاضیان طلاق گمان می‌کنند که پس از طلاق مدینه فاضله‌ای مقابل آنها قرار دارد، در حالی که از مشکلات پس از طلاق غافل هستند.
زوجین از مشکلات پس از طلاق غافل هستند
به گزارش قم نگار، ابراهیم حاج مظفری بعد از ظهر امروز در کار گروه تخصصی زنان و خانواده که در استانداری برگزار شد، با اشاره به کاهش آمار ازدواج در استان قم اظهار کرد: قانون مصوب حمایت از خانواده سال ۹۲ مصوب شد که این قانون به صورت مفصل بحث‌هایی را مطرح کرده است که بخشی از آن به بهزیستی ارتباط دارد.

وی با بیان اینکه مشاوران تلاش می‌کنند خانواده‌ها از هم گسسته نشود،‌ تصریح کرد: با ورود وکیلان به پرونده طلاق کار مشاوران بی‌اثر شده و در نهایت زوجین طلاق می‌گیرند.

مدیرکل اجتماعی استانداری قم ادامه داد: کمی تامل کنیم متوجه می‌شویم وکلا نقش فزاینده‌ای در افزایش آمار طلاق دارند، چراکه مشاوران زوجین را به صلح و سازش دعوت می‌کنند و وکیلان برای آنکه پرونده‌ای که در دست دارند به نتیجه برسد، تلاش خود را برای وقوع طلاق به کار می‌بندند.

وی با بیان اینکه باید به زوجین مهارت‌آموزی شود تا با مشکلات پس از طلاق آشنا شوند، تصریح کرد: برخی متقاضیان طلاق گمان می‌کنند که پس از طلاق مدینه فاضله‌ای مقابل آنها قرار دارد در حالی که از مشکلات پس از طلاق غافل هستند.

حاج مظفری ادامه داد: باید راهکاری اندیشیده شود در هر استانی که پرونده تشکیل شده و دادگاه به طلاق رای داده است در همان استان نیز طلاق آنها ثبت شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaaene.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما