کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس شورای شهر قم:

اتحادیه شهرداری های سراسر كشور تشكیل شود

خبرگزاری ايرنا , 17 دی 1390 ساعت 16:21

قم نیوز: رییس شورای شهر قم خواستار تشكیل اتحادیه شهرداری های سراسر كشور شد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد آتش زر روز شنبه در هجدهمین نشست سراسری معاونین فنی و عمرانی كلان شهرهای كشور افزود: با تشكیل این اتحادیه بسیاری از مشكلاتی كه شهرداری ها در مسیر انجام وظایف خود با آن مواجه هستند حل خواهد شد.

وی بر ضرورت مدیریت واحد شهری تاكید كرد و ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری های شهری و خدماتی ناشی از عدم وجود مدیریت واحد شهری است و در زمینه تشكیل این مدیریت نیازمند تبادل تجربه كلان شهرها هستیم.

آتش زر تصریح كرد: عدم وجود مدیریت واحد شهری در شهرها باعث ناهماهنگی ادارات و نهادهای خدماتی شده و در نهایت ضرر آن به مردم می رسد.

آتش زر در مورد سیاسی شدن فعالیت شوراهای شهر هشدار داد و افزود: شهرداری ها باید به دنبال خدمات عمرانی و فرهنگی باشند و از نگرش سیاسی به خدمات شهری و فعالیت سیاسی بپرهیزند.

هجدهمین نشست سراسری معاونین فنی و عمرانی كلان شهرهای كشور به مدت دو روز با هدف آشنایی با ساختار فعالیت های شهرداری قم، انتقال تجارب موفق كلان شهرها در حوزه عمران شهری و آسیب شناسی مشكلات اجرایی و ارائه راهكار، بررسی نتایج اقدامات و تصمیمات نشست های گذشته و تنظیم كارگروه ها، تقسیم بندی بر اساس مصوبه نشست كرج با رویكرد TQM و تبادل نظر در خصوص آیین نامه معاملاتی شهرداری تهران، در قم برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 3441

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/3441/اتحادیه-شهرداری-های-سراسر-كشور-تشكیل-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir