شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 3441
رییس شورای شهر قم:

اتحادیه شهرداری های سراسر كشور تشكیل شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای شهر قم خواستار تشكیل اتحادیه شهرداری های سراسر كشور شد.
اتحادیه شهرداری های سراسر كشور تشكیل شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد آتش زر روز شنبه در هجدهمین نشست سراسری معاونین فنی و عمرانی كلان شهرهای كشور افزود: با تشكیل این اتحادیه بسیاری از مشكلاتی كه شهرداری ها در مسیر انجام وظایف خود با آن مواجه هستند حل خواهد شد.

وی بر ضرورت مدیریت واحد شهری تاكید كرد و ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری های شهری و خدماتی ناشی از عدم وجود مدیریت واحد شهری است و در زمینه تشكیل این مدیریت نیازمند تبادل تجربه كلان شهرها هستیم.

آتش زر تصریح كرد: عدم وجود مدیریت واحد شهری در شهرها باعث ناهماهنگی ادارات و نهادهای خدماتی شده و در نهایت ضرر آن به مردم می رسد.

آتش زر در مورد سیاسی شدن فعالیت شوراهای شهر هشدار داد و افزود: شهرداری ها باید به دنبال خدمات عمرانی و فرهنگی باشند و از نگرش سیاسی به خدمات شهری و فعالیت سیاسی بپرهیزند.

هجدهمین نشست سراسری معاونین فنی و عمرانی كلان شهرهای كشور به مدت دو روز با هدف آشنایی با ساختار فعالیت های شهرداری قم، انتقال تجارب موفق كلان شهرها در حوزه عمران شهری و آسیب شناسی مشكلات اجرایی و ارائه راهكار، بررسی نتایج اقدامات و تصمیمات نشست های گذشته و تنظیم كارگروه ها، تقسیم بندی بر اساس مصوبه نشست كرج با رویكرد TQM و تبادل نظر در خصوص آیین نامه معاملاتی شهرداری تهران، در قم برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.o0s2yt0ofa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما