پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 2371
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

انقلاب های منطقه برگرفته از قیام اباعبدالله الحسین (ع) است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: انقلابها، خیزشها و بیداری اسلامی كشورهای منطقه برگرفته از قیام سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و نهضت ماندگار عاشورای حسینی است.
انقلاب های منطقه برگرفته از قیام اباعبدالله الحسین (ع) است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد آتش زر روز پنجشنبه افزود: امروز مردم مسلمان كشورهای منطقه كه سالهای طولانی در چپاول، نیرنگ و تاراج حاكمان مستبد، مستكبر و زورگوی خود بسر می بردند با تاسی از تعالیم نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) در برابر حاكمان خود ایستادگی و موجبات سرنگونی آنها را فراهم كردند.

وی ادامه داد: شجاعت، وفا، مردانگی، پایمردی و استقامت درسهایی است كه مردم از نهضت عاشورا گرفتند و برهمین اساس مقابل ظلم و جور حاكمان مستبد خود ایستادگی كردند.

آتش زر اضافه كرد: انقلاب اسلامی مردم ایران كه در سال ۵۷ با رهبری امام راحل (ره) شكل گرفت و حكومت دوهزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون كرد نیز در راستای حركت امام حسین (ع) و نهضت عاشورای حسینی بود.

وی همچنین با اشاره به اینكه احیای امر به معروف و نهی از منكر، یكی از اهداف اساسی قیام سید الشهدا (ع) بود گفت: امروز این فریضه الهی باید بیش از پیش در جامعه، احیا و ترویج شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.f8wbjh8xz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما