پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : 15142
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

برکناری رئیس مجمع امور صنفی قم بدون هماهنگی بود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با انتقاد شدید از برکناری غیر قانونی تفتی، رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی، خدماتی قم گفت: این کار نادرست بوده است و شخصیت یکی از خدمتگذاران نظام اسلامی لکه دار شده است.
برکناری رئیس مجمع امور صنفی قم بدون هماهنگی بود
به گزارش قم نیوز، سید محمدرضا آتش زر سخن می‌گفت، اظهار کرد: در جلسه ای که تشکیل شده بود عده ای از اعضاء مربوطه و رئیس دستگاه‌های مربوط آن در جلسه شرکت نداشتند و من و شهردار قم نیز درگیر تدارکات حضور رییس جمهور در قم بودیم.
 
منتخب شورای شهر قم افزود: کمیسیون نظارت با ارسال دستور جلسه برگزار می‌شود و اعضاء بر اساس آن در جلسه شرکت می‌کنند و رئیس دستگاه مربوطه در جلسه حضور پیدا می‌کند و در صورت تایید شدن، اقدام صورت می‌گیرد.
 
آتش زر ادامه داد: در این جلسه مدیر عامل صنعت و تجارت استان بحثی را خارج از دستور جلسه مطرح می‌کند و عده ای از نمایندگانی که در آن جلسه حضور داشتند از این موضوع اطلاعی نداشتند در صورتی که همین بحث در دادگاه مطرح شده  و رد شده بود.
 
وی تاکید کرد: اقدام این کار که در پایان دولت دهم صورت گرفته است کاملا غیر قانونی بوده و متأسفانه رعایت امانت صورت نگرفته است.
 
منتخب شورای شهر قم گفت: این کار باعث لکه دار شدن شخصیت یکی از خدمتگزاران نظام انقلاب اسلامی شده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccisqs.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

قمی
عالی پور فکر میکنه کیه که با به راحتی با ابروی مدیران بازی میکنه .مثل اینکه از پرونده مفتوح صنعت و معدن در رابطه با تبانی خودش در مورد نمایشگاه بین المللی قم را فراموش کرده ....