شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 15150
شهردار قم:

برکناری رئیس مجمع امور صنفی قم وجاهت قانونی ندارد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با بیان اینکه برای برکناری تفتی هیچ رای و کمیسیون و صورت جلسه ای ثبت نشده است و به دور از اخلاق بوده گفت: مصوبه برکناری تفتی از ریاست مجمع امور صنفی توزیعی-خدماتی قم وجاهت قانونی ندارد.
برکناری رئیس مجمع امور صنفی قم وجاهت قانونی ندارد
به گزارش  قم نیوز، محمد دلبری در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر برکناری تفتی از ریاست مجمع امور صنفی توزیعی-خدماتی قم اظهار  کرد: موضوع خبری که راجع به تفتی عنوان شد، در اصل و صحت آن جای سوال وجود دارد، این که اعضایی که در جلسه هم  بودند و ابهام است که هیچ رای و کمیسیون و صورت جلسه ای ثبت نشده است و به دور از اخلاق بوده  است.
 
وی افزود: این موضوع  به صورت مستند غلط است، اما به فرض احتمال بسیار کم صحت خبر، درج این خبر از نظر اخلاقی درست نبوده است و من به عنوان یکی از اعضای کمیسیون نظارت اعلام می کنم این مصوبه به هیچ عنوان وجاهت قانونی ندارد و در نامه ای نوشتم که این موضوع را قبول ندارم.
 
عضو کمیسیون نظارت شهرستان قم  موضوع برکناری تفنی از ریاست مجمع امور صنفی توزیعی-خدماتی قم را مورد تائید خود ندانست و افزود: برخی از اعضای کمیسون نیز این موضوع را تائید نکردند و لذا به مسئولین امر اعلام کردم باید جلسه را سریعتر  تشکیل دهند تا با رسیدگی به این موضوع، بیش از این هتک حرمت افراد صورت نگیرد.
 
دلبری با اشاره به جلسه بعدی کمیسیون نظارت گفت: جلسه بعدی قرار است این هفته برگزار شود و مسئولین امر قول برگزاری جلسه را دادند، البته ما نیز نامه ای را برای آنان فرستادیم تا جلسه را برگزار کنند.
 
وی اضافه کرد: متاسفانه با این بحث ها برخورد سیاسی صورت می گیرد و نباید آبروی افراد را با بحث های سیاسی تداخل دهیم.
 
شهردار قم با اشاره به عدم حضور خود در جلسه کمیسیون نظارت اظهارکرد: من در جلسه نبودم، اما نماینده  ما در آن جلسه حضور داشته است که عنوان می کند که نظرش این نبوده است که چنین کاری صورت بگیرد و در صورت جلسه هم قرار نبوده است، که این موضوع مطرح شود.
 
وی افزود: در چنین مواقعی مسئولین باید با تماس و پیگری، این موضوع را در جلسه ای محرمانه با حضور اعضای اساسی مطرح کنند و در صورت گرفتن تصمیمی، نباید درج مطبوعاتی شود که درج مطبوعاتی این خبر آن هم در آستانه ماه رمضان، کار خوبی نبوده است.
 

انتهای پیام /122
https://qomnews.ir/vdcbg8b8.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما