شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 34509
تولیت مسجد مقدس جمکران:

حضور میلیونی زائران در مراسم اربعین نشان‌دهنده حقانیت تشیع است

قم نيوز : قم نگار: تولیت مسجد مقدس جمکران، حضور میلیونی زائران همزمان با اربعین حسینی(ع) در کربلای معلی را نشان‌دهنده حقانیت اسلام و مکتب تشیع دانست.
حضور میلیونی زائران در مراسم اربعین نشان‌دهنده حقانیت تشیع است
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیمان در حاشیه اعزام موکب مسجد مقدس جمکران به کربلای معلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در روز اربعین حسینی اظهار داشت: ما هر چه داریم از امام حسین(ع) است و زیارت اربعین نیز یکی از بهترین فرصت‌ها برای عرض ادارت به ساحت مقدس سیدالشهداء(ع) و خون پاک شهدای کربلا است.

وی بیان داشت: به لطف خداوند و به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی موانعی که در طول قرن‌ها بر سر راه زیارت امام حسین(ع) حاکم بود، در این سال‌ها برداشته شده و حضور میلیونی و انبوه زائران در مراسم اربعین حسینی یکی از بزرگ‌ترین شعائر الهی و یکی از نمادهای عظمت و حقانیت شیعه و خون شهدای کربلا است.

خدمت رسانی موکب مسجد جمکران در مسیر پیاده روی اربعین حسینی
تولیت مسجد مقدس جمکران، با اشاره به حضور موکب مسجد مقدس جمکران در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در مسر کربلای معلی، اظهار داشت: همکاران و خادمین ما در مسجد مقدس جمکران نیز عزم خود را برای دومین سال جزم کردند تا در این مراسم عظیم شرکت کنند و عرض ادب و انجام وظیفه به زوار امام حسین(ع) داشته باشند.

حجت الاسلام رحیمیان، عنوان کرد: باورمان نمی‌شد که به این راحتی تمام امکانات برای برپایی موکب مسجد مقدس جمکران در کربلای معلی فراهم شود که این امر را از برکت، لطف و عنایت اباعبدالله(ع) می‌دانیم.

وی ابراز داشت: امیدواریم در این مانور بزرگ اربعین حسینی، حقانیت اسلام ناب و تشیع به جهانیان نشان داده شود و مسجد مقدس جمکران که به نام امام زمان(عج) و به نام کسی که انتقام خون سید الشهداء(ع) را خواهد گرفت، در این حماسه عظیم به زائران اربعین حسینی خدمت خواهد کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران، با بیان اینکه شناخت امام حسین(ع) مقدمه شناخت مهدی فاطمه(عج) است، ابراز داشت: دنیا باید به نحو احسن امام حسین(ع) را به عنوان مقدمه ظهور امام زمان(عج) بشناسد و امیدواریم مراسم اربعین حسینی(ع) با آرامش برگزار شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaomne.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما