کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار قم:

انجمن‌های مردمی در حوزه سلامت تشکیل شود

خبرگزاری فارس , 18 دی 1390 ساعت 18:15

قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر لزوم تشکیل انجمن‌های مردمی در حوزه سلامت تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ سلامت و رعایت بهداشت با مشارکت و تعامل مردم امکان پذیر است، افزود: تشکیل انجمن‌های مردمی سلامت در فرهنگ سازی و تعامل فکری با دست اندرکاران امر سلامت موثر است و مسئولان باید اقدامات لازم را به‌منظور ایجاد و تقویت این گروه‌ها فراهم کنند.

وی سلامت را از حقوق اساسی و اجتناب ناپذیر مردم عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری علمی و فکری، برنامه‌ریزی، طرح و اختصاص اعتبار لازم، همت و تلاش، استفاده از ابزار جدید و به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در موفقیت اهداف حوزه سلامت نقش بسزایی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به ضرورت استفاده و به‌کارگیری ظرفیت بخش خصوصی در راستای اجرای برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: سرمایه گذاری در حوزه بهداشت، سلامت و درمان به‌ویژه در زمینه طب کودک و اطفال باید مطابق با سیاست‌های وزارت بهداشت و با همراهی بخش خصوصی تقویت شود.

عرب انصاری با تاکید بر اینکه اجرای برنامه و طرح‌های حوزه سلامت منوط به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: بی‌اعتنایی به طرح‌هایی که با تامین سلامت مردم و بهداشت جامعه در ارتباط است موجب تحمیل هزینه‌های سنگین به خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 3488

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/3488/انجمن-های-مردمی-حوزه-سلامت-تشکیل-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir