يکشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 3488
معاون استاندار قم:

انجمن‌های مردمی در حوزه سلامت تشکیل شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر لزوم تشکیل انجمن‌های مردمی در حوزه سلامت تاکید کرد.
انجمن‌های مردمی در حوزه سلامت تشکیل شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ سلامت و رعایت بهداشت با مشارکت و تعامل مردم امکان پذیر است، افزود: تشکیل انجمن‌های مردمی سلامت در فرهنگ سازی و تعامل فکری با دست اندرکاران امر سلامت موثر است و مسئولان باید اقدامات لازم را به‌منظور ایجاد و تقویت این گروه‌ها فراهم کنند.

وی سلامت را از حقوق اساسی و اجتناب ناپذیر مردم عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری علمی و فکری، برنامه‌ریزی، طرح و اختصاص اعتبار لازم، همت و تلاش، استفاده از ابزار جدید و به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در موفقیت اهداف حوزه سلامت نقش بسزایی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به ضرورت استفاده و به‌کارگیری ظرفیت بخش خصوصی در راستای اجرای برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: سرمایه گذاری در حوزه بهداشت، سلامت و درمان به‌ویژه در زمینه طب کودک و اطفال باید مطابق با سیاست‌های وزارت بهداشت و با همراهی بخش خصوصی تقویت شود.

عرب انصاری با تاکید بر اینکه اجرای برنامه و طرح‌های حوزه سلامت منوط به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: بی‌اعتنایی به طرح‌هایی که با تامین سلامت مردم و بهداشت جامعه در ارتباط است موجب تحمیل هزینه‌های سنگین به خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.v8xbjh8ev9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما