چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 4201
معاون استاندار قم:

ورود امام خمینی(ره) به ایران، روح تازه ای در كالبد خسته ملت دمید

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: با ورود تاریخی امام خمینی (ره) معمار كبیر انقلاب اسلامی به ایران، روح تازه ای در كالبد خسته ملت دمیده شد.ش
ورود امام خمینی(ره) به ایران، روح تازه ای در كالبد خسته ملت دمید
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری روز چهارشنبه در مراسم نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب خاطرنشان كرد: دوازدهم بهمن ماه روزی فراموش نشدنی، تاریخی و خجسته ای است كه چشم های به انتظار نشسته ملت ایران به جمال نورانی یك مرجع تقلید، امامی عادل و پاسدار حقیقی اسلام و قرآن منور شد و ملت ایران، جان دوباره ای گرفت.

وی ادامه داد: امام راحل حقا و انصافا روح امت و قلب تپنده امت حزب الله ایران است كه ملت ایران با ورود ایشان به میهن و به ثمرنشستن انقلاب اسلامی، به عزت، كرامت و شرافت در داخل و عرصه های بین المللی دست پیدا كرد.

عرب انصاری از امام خمینی بعنوان یگانه عالم در عصر خویش، انسانی خداشناس و خداپرست، با تقوا، مدبر و آگاه به زمانه یاد كرد و افزود: این بزرگوار مظهر و نماد خلیفة اللهی بر روی زمین بود كه اندیشه ایشان، الهی بود.

وی، با اشاره به زندگی پربركت امام راحل گفت: همگان باید با ساحت مقدس این امام بزرگوار انس بیشتری بگیریم؛ این عزت، كرامت و شرافتی كه خدای متعال به ما ایرانیان ارزانی داده به بركت امام خمینی است.

عرب انصاری در ادامه، با بیان اینكه انزجار نسل جوان نسبت به خاندان پهلوی باید روز به روز افزایش یابد گفت: چنین كاری می تواند با بیان خاطرات فضای مسموم و سنگین آن دوره، ارتباطات ناسالم و ظلم و ستم رژیم ستمشاهی توسط زندانیان سیاسی دوران سیاه پهلوی، برای نسل جوان تبیین شود.

وی همچنین بیان داشت: امروز همگی باید دست در دستان پاك ولی فقیه زمانه حضرت آیت الله خامنه ای و گوش به فرمان ایشان بوده تا بتوانیم هرچه بشتر به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابیم.

وی افزود: امروز در جای جای این مملكت اسلامی و به همت دولتمردان، ریاست جمهوری اسلامی ایران، وزرا و مجموعه مدیران استانی شاهد افتتاح و یا كلنگ زنی طرح های مهم عمرانی هستیم كه عمران و آبادانی هرچه بیشتر ایران را نوید می دهد.

عرب انصاری، در پایان با اشاره به سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) گفت: فرهنگ مهدویت و فرهنگ انتظار سرمایه اصلی ماست كه باید قدردان آن بوده و چنین فرهنگ نابی را در كشور ترویج بدهیم.

زنگ گلبانگ انقلاب، امروز همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران و آغازین روز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در دبیرستان دخترانه امامت شهر مقدس قم نواخته شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.ua5ct1arzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما