پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 34912
منبع : پایگاه خبری پلیس

حادثه خونين در جاده قم-تهران با ۲ کشته و ۴ مجروح

قم نيوز : قم نگار: رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم از وقوع يک فقره حادثه رانندگي در محور قديم قم-تهران خبر داد و گفت:بر اثر حادثه که به علت خروج از جاده يک دستگاه تاکسي ون رخ داد، راننده و يک تن از سرنشينان اين خودرو در دم فوت کردند.
حادثه خونين در جاده قم-تهران با ۲ کشته و ۴ مجروح
به گزارش قم نگار، سرهنگ"اردشير جمشيدي راد" اظهارداشت:صبح امروز  يک فقره خروج از جاده تاکسي ون در کيلومتر۴۰محور قديم قم-تهران رخ داد که بر اثر اين حادثه راننده و يکي از سرنشينان خودرو مذکور در دم فوت و۴تن نيز به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.

وي با اشاره به اينکه خودرو ون از سمت مهران به سمت کرج در حرکت بوده، علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي اعلام کرد.

رئيس پليس راه استان قم با اشاره به بازگشت زائران اربعين حسيني(ع)از کربلاي معلي، توصيه کرد:رانندگان وسايل نقليه عمومي حتماً دقت داشته باشند که بيشتر۹ساعت حق رانندگي ندارند، در غير اينصورت مي بايست از دو راننده استفاده شود.

سرهنگ جمشيدي راد افزود:رانندگان وسائل نقليه شخصي نيز چنانچه احساس خستگي و خواب آلودگي کردند مي بايست از ادامه مسير خودداري کرده و استراحت کنند و سپس ادامه مسير دهند که شاهد اين حوادث تلخ نباشيم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcir3ap.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما