کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

قدرت الهی و همت مردم خنثی‌کننده نقشه دشمنان اسلام و ایران است

خبرگزاری تسنیم , 15 آذر 1394 ساعت 13:25

قم نگار: آیت‌الله علوی گرگانی گفت: بااینکه دورتادور کشور ما در محاصرۀ دشمنان اسلام و ایران است اما قدرت الهی و همت مردم نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.


به گزارش قم نگار، آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان عالی رتبه ناجا با اشاره به آیه ۴۵ و۴۶ سوره احزاب اظهار داشت: خداوند به پیامبراکرم (ص) دستور بشارت و انذار مردم را داده است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بشارت برای انسان‌هایی است که عمل صالح انجام می‌دهند به جنایات و کشتارهایی که در نقاط مختلف جهان علیه مظلومان صورت می‌گیرد اشاره کرد و افزود: انذار برای انسان‌هایی است که از راه حق فاصله گرفته‌اند.

استاد برجسته حوزه با بیان اینکه وظیفۀ پیامبران معرفی حق و باطل و آگاه‌سازی مردم و دعوت آن‌ها به‌سوی خداست، خاطرنشان کرد: دیدار با علما و اندیشمندان و بزرگان دین و بهره‌گیری از محضر آن‌ها نیز برای این منظور انجام می‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: اگر کسی قرآن‌کریم را دستورالعمل زندگی خود قرار بدهد در ظلمت نخواهد ماند.

وی بیان کرد: خداوند وجود انسان را از نور آفرید تا جامعه را نورانی کند، بنابراین انسان در جامعه باید مانند نور هم خود را بسوزد و هم برای دیگران منفعت داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به راهنمایی و هدایت‌های امام خمینی (ره) که منجر به انقلاب اسلامی ایران شد، تصریح کرد: اگرچه در مقاطعی عده‌ای سعی داشتند چهره انقلاب را آلوده کنند اما آثار و برکت‌های انقلاب اسلامی همچنان جاری است و جامعه ما زیر سایه آن قرار دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: با اینکه دورتادور کشور ما در محاصره دشمنان اسلام و ایران است اما قدرت الهی و همت مردم نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 35006

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/35006/قدرت-الهی-همت-مردم-خنثی-کننده-نقشه-دشمنان-اسلام-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir