يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 35006
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

قدرت الهی و همت مردم خنثی‌کننده نقشه دشمنان اسلام و ایران است

قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله علوی گرگانی گفت: بااینکه دورتادور کشور ما در محاصرۀ دشمنان اسلام و ایران است اما قدرت الهی و همت مردم نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
قدرت الهی و همت مردم خنثی‌کننده نقشه دشمنان اسلام و ایران است
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان عالی رتبه ناجا با اشاره به آیه ۴۵ و۴۶ سوره احزاب اظهار داشت: خداوند به پیامبراکرم (ص) دستور بشارت و انذار مردم را داده است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بشارت برای انسان‌هایی است که عمل صالح انجام می‌دهند به جنایات و کشتارهایی که در نقاط مختلف جهان علیه مظلومان صورت می‌گیرد اشاره کرد و افزود: انذار برای انسان‌هایی است که از راه حق فاصله گرفته‌اند.

استاد برجسته حوزه با بیان اینکه وظیفۀ پیامبران معرفی حق و باطل و آگاه‌سازی مردم و دعوت آن‌ها به‌سوی خداست، خاطرنشان کرد: دیدار با علما و اندیشمندان و بزرگان دین و بهره‌گیری از محضر آن‌ها نیز برای این منظور انجام می‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: اگر کسی قرآن‌کریم را دستورالعمل زندگی خود قرار بدهد در ظلمت نخواهد ماند.

وی بیان کرد: خداوند وجود انسان را از نور آفرید تا جامعه را نورانی کند، بنابراین انسان در جامعه باید مانند نور هم خود را بسوزد و هم برای دیگران منفعت داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به راهنمایی و هدایت‌های امام خمینی (ره) که منجر به انقلاب اسلامی ایران شد، تصریح کرد: اگرچه در مقاطعی عده‌ای سعی داشتند چهره انقلاب را آلوده کنند اما آثار و برکت‌های انقلاب اسلامی همچنان جاری است و جامعه ما زیر سایه آن قرار دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: با اینکه دورتادور کشور ما در محاصره دشمنان اسلام و ایران است اما قدرت الهی و همت مردم نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd9z0s.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما