سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 35083
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد قم:

مصلی قم در اختیار فعالیت‌های فرهنگی استان قرار گیرد

قم نيوز : قم نگار: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه نمایشگاه کتاب و نمایشگاه حوزه دین می‌تواند در مصلی قم برگزار شود، گفت: بهره برداری از مصلی اتفاق مبارکی است که می‌تواند در حوزه‌های فرهنگی هم مورد استفاده قرار گیرد.
مصلی قم در اختیار فعالیت‌های فرهنگی استان قرار گیرد
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی ظهر امروز در جلسه اعضای مجمع نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت دهه بصیرت، میثاق امت با ولایت و دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: اداره ارشاد قم برنامه ریزی‌های زیادی برای دهه فجر و بصیرت در نظر گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه برپایی شبهای شعر و بخش‌های ویژه مربوط به ادبیات برای دهه فجر از جمله برنامه‌های اداره ارشاد است افزود: برگزاری مراسم شب شعر در نهم ربیع امسال با همکاری دستگاه‌های دیگر از جمله برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه مراسم ۹ دی از دو وجه دارای اهمیت است خاطر نشان کرد: یکی از وجوه مربوط به نامگذاری آن است و دیگری وقوع این رخداد است که باید به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام دانشی با بیان اینکه باید پیوند مردم و ولایت در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی ما عمیق‌تر شکل بگیرد تصریح کرد: پایان سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داریم که باید به این موضوع در دهه بصیرت توجه بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه در شورای فرهنگ عمومی و اداره ارشاد به دهه فجر توجه شایسته‌ای داشته‌ایم خاطر نشان کرد: اداره ارشاد قم آمادگی دارد با همکاری سایر سازمان‌ها به ارائه خدمت در دهه بصیرت و دهه فجر بپردازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اعلام شده از هفتم دی ماه امسال مصلی قم قابل بهره برداری است عنوان کرد: در این صورت اجرای بسیاری از برنامه‌ها به این محل منتقل می‌شود و ما نیز به فضای مناسب مصلی برای رویدادهای خود نیاز داریم.

حجت الاسلام دانشی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب و نمایشگاه حوزه دین می‌تواند در این محل برگزار شود گفت: بهره برداری از مصلی اتفاق مبارکی است که می‌تواند در حوزه‌های فرهنگی هم مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcipuap.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما