چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 35114
آیت‌الله نوری‌همدانی:

عربستان دشمن‌ترین دشمنِ اسلام ناب

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه عربستان سعودی، دشمن‌ترین دشمنِ اسلام ناب‌محمدی است، گفت: تجمع اربعین بار دیگر بی‌لیاقتی سعودی‌ها در اداره حرمین را ثابت کرد.
عربستان دشمن‌ترین دشمنِ اسلام ناب
به گزارش قم نگار، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان قم، اظهار داشت: کار برای مردم دارای تقدس است و بهزیستی قم، خدمات با وسعت زیادی به مردم داده و این از توفیقاتی است که خداوند به خادمان مردم داده است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: در اسلام خدمت رسانی دارای ارزش بسیار بالایی است. بالا‌ترین عبادت این است که به مومنان خدمت‌رسانی شود و کار شما همه عبادت است.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه خدمت به خلق بخش مهمی از عبادت خداوند است عنوان کرد: اسلام دین خدمت به مردم است، به مردم خدمت کردن و آن‌ها را با خدا مرتبط کردن معنای اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت انواع مختلف دارد، خدمت مالی که در ۶ بخش قرآن از آن به عنوان انفاق نامبرده شده است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه خدمت تعلیم و تربیت فرهنگی نوع دیگری از خدمات است که برای انسان دارای ارزش معنوی است گفت: خدمت ارشادی و هدایتی و صرف وقت برای تامین احتیاجات مردم انواع دیگری از خدمات است که دارای اجر معنوی بالایی است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه در بهشت دری وجود دارد که مخصوص افرادی است که به مردم در دنیا خدمت کردند بیان کرد: یکی از کارهایی که برای شما لازم است فرهنگسازی است. باید در صدا و سیما برنامه‌ای هفتگی داشته باشید تا مردم زحمات شما و مشکلات مردم را ببینند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مردم ما حاضر هستند در قبال انقلاب جان خود را فدا کنند خاطرنشان کرد: شما باید در صدا و سیما تبلیغات بصری داشته باشید زیرا تبلیغات بصری موثر‌تر است و در این صورت کمک بیشتری به حل مشکلات می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر لزوم شناخت دشمنان اسلام عنوان کرد: عربستان سعودی دشمن اصلی اسلام ناب است، آن‌ها سالیانه هزاران نفر را تربیت می‌کنند و ما را مشرک می‌دانند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه آل سعود وهابی و تکفیری است، خاطرنشان کرد: آن‌ها خون ما را بر اساس مذهب خرافی خودشان حلال می‌دانند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: عربستان پول زیادی از منبع فروش نفت به دست می‌آورد و آن را برای ضرر زدن به انقلاب و اسلام هزینه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عربستان دشمن‌ترین دشمن اسلام ناب است عنوان کرد: آن‌ها عنوان خادم الحرمین را یدک می‌کشند اما توانایی اداره ۲ میلیون نفر را در حج امسال نداشتند در حالی که اربعین امسال ۲۶ میلیون نفر در کربلا بدون هیچ مشکلی در تجمع عظیم اربعین شرکت کردند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه مردم یمن شیعه هستند و چون عربستان می‌ترسید در برابر او قیام کنند با آن‌ها وارد جنگ شد گفت: عربستان بیشترین میزان اسلحه را از غرب خریداری کرده و به جنگ با اسلام آمده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdof0s.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما