کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم فوتبال صبای قم 26 بهمن ماه میزبان پیروزی تهران است

خبرگزاری ايرنا , 19 دی 1390 ساعت 17:21

قم نیوز: برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال از هفته بیست و دوم تا بیست و ششم از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد و تیم فوتبال صبای قم 26 بهمن ماه در قم میزبان پیروزی تهران است.


به گزارش قم نیوز، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با اعلام این خبر روز دوشنبه گفت : بنا بر برنامه ای كه امروز به ما ابلاغ شده است در مهم ترین بازی خود در فاصله هفته بیست و دوم تا بیست و ششم به مصاف پیروزی تهران خواهد رفت.

محسن رمضان بیگی افزود: این دیدار از چارچوب هفته بیست و ششم روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۳۰/۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار خواهد شد.

وی ابرازداشت : بنابر برنامه ابلاغ شده تیم فوتبال صبای قم از چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر نیز روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه در قم میزبان شاهین بوشهر خواهد بود و در بازی هفته بیست و سوم نیز روز یكشنبه نهم بهمن ماه در انزلی میهمان تیم ملوان خواهیم بود.

وی افزود : صبا در هفته بیست و چهارم روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه در قم میزبان مس سرچشمه كرمان خواهد بود و در هفته بیست و پنجم روز دوشنبه ۱۷بهمن ماه در اهواز به مصاف تیم فولاد این شهر خواهد رفت.

صبای قم هم اكنون در پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با ۳۰ امتیاز و تفاضل كل كمتر نسبت به تراكتورسازی تبریز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 3515

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/3515/تیم-فوتبال-صبای-قم-26-بهمن-ماه-میزبان-پیروزی-تهران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir